Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

apa curge linistit...vantul bate'n cetisor eu iti las o amintire al meu nume plutitor...




Statusuri smechere nr.2:

pe nisipul de la mare eu am scris ca te iubesk dar aseara a fost furtuna si cuvintele sau sters




Statusuri smechere nr.3:

Drogat de vocea ta ....imbatandu-ma cu glasul tau




Statusuri smechere nr.4:

invata sa pretuesti persoana care are grija de tine care iti da sfaturi care te supara....aia iti vrea binele..invata sa iei numai partile bune de la acea persoana...invata k sa o poti invata shi u pe ea..




Statusuri smechere nr.5:

Memories, they fall apart, whenever you're inside my head

Take my tears, they say a lot, since you're the one who put them there

When I needed you the most you were, nowhere to be found

But, I still hung on, just hoping for, my love to come around




Statusuri smechere nr.6:

Cand doare sa te uiti inapoi si iti este frica sa privesti inainte, uita-te in dreapta ta, v-oi fi mereu acolo. :(




Statusuri smechere nr.7:

Esty o floare Esty un crin Esty prfumul cel mai fin ;;);;);;);;)




Statusuri smechere nr.8:

n`am chef d mn n`am chef d tn n`am chef d nimeni




Statusuri smechere nr.9:

sh dk n-ai sa mai vi.............treaba tha...orc mai trz q sigurantza ...vei reghreta




Statusuri smechere nr.10:

dak timpul va trece nu te voi uita, Nu te voi uita q siguranta,K ai fost si vei ramane dragostea mea




Statusuri smechere nr.11:

[::Eu tE iUbEsc cUm n-Am IubIt pE nImEnI tU strAlUcEstI In vIatA mEa prEcUm O stEa sI InImA mEa bAtE pEntrU tInE nIcI mOartEa n-Ar pUtEa dE lAngA mInE sA tE iA::] [AddaLicious]




Statusuri smechere nr.12:

te voi iubi la nesfarsit! nu-ti voi jura dar iti promit!




Statusuri smechere nr.13:

consoleazate cu gandul k sunt si eu pe lumea asta




Statusuri smechere nr.14:

De ce spui cuvinte in care nu crezi

De ce pentru mine esti tot si nu vezi

Inc-o noapte nu dorm

De ce nu ma lasi sa vïsez?




Statusuri smechere nr.15:

Pt mine esti un prieten adev , pt altii esti doar un coleg..pt altii poate chiar un dusman..dar..in adancul sufletului simt ca..ca..intre noi 2 exista ceva mai mult decat o simpla prietenie este Iubirea:Xte iubesc din tot sufletul:X




Statusuri smechere nr.16:

Tinta la doua capete...esec total




Statusuri smechere nr.17:

Cand te-am vazut prima oara mi-ai placut si acum te plac fiindca esti frumos prea mumos si fitzos..:X




Statusuri smechere nr.18:

*~*//_0r!kT3 N3KzUr! aTr4G3 L@ mN...p#$t3 T0Ate Tr3C dAk Te Am p Tn...Tu E$! V!@zZ@ M3@[:X]...LaNga Tn UiT nEcAzUrIlE tOaTe...Uh ImI dAi PuTeRe Sa MeRg My DePaRthE...uH cU iUbIrEa TaH[:*]...KtA fErIcIrE mI`aDuCi tUh IuBiRe...N'Am NeVoIe d NIk...Eu VrEaU drAgOsTeA tA...kTa feRiCiRe Ai AdOoSs In ViAtZa MeA[:X:*>:D:D




Statusuri smechere nr.19:

Multe fete iti vor spune: " te iubesc, nu ma uita"... eu iti spun o alta fraza: "uita-ma de vei putea"




Statusuri smechere nr.20:

ººº\\IniMA nu_MI SpUNe u ce sa FAc si ce sa nu...niCi o zi nu mI-Ar fi bINe daca-as asculta de tineººº//



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu