Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

SpRe deosebire de tine...eu stiu sa traiesk...

Spre deosebire de tine..eu stiu sa gandesk...

spre deosebire de tine eu jtiu sa iubeSk...:X




Statusuri smechere nr.2:

Frunzulitza spic de grau

Sarut ochii cui ii scriu

Si guritza cui citeste

jtye lumea k se numeste:X:X




Statusuri smechere nr.3:

Te iubesc cutzu mieu :X Esti viatza mea :X esti cel mai frumos dar de la Dumnezeu :X Te ador ... :X ji sa stii k tuh insemni totul pt mn ...ji sa stii k nu te iubesc pt ceea ce vrei s pari ci pt ceea ce esti :X Te iubesc la nebunie asa cum esti uh:X Orice minut imi pare un infiinit cand nu esti langa mine.. :|..Esti viatza mea :X esti cel mai frumos cadou primit d ela viatza :X Promit sa te pretuiesc cat voi trai :X si in cealalta viatza :X ..Cu multa dragoste..vacutza tah micootza ji filava ;;) :X




Statusuri smechere nr.4:

vreau sa trec peste tot cu fruntea sus..fara sa ies ranita din acest joc...pacat ca nu faci ceea ce simti..si ma ranesti doar prin raspunsuriile tale scurte..si fara interes




Statusuri smechere nr.5:

...Esti liber poti sa faci ce vrei

eu n-am ninim ku viata ta

si niki ku ia...

DAr NU INTELEG kum ai putut,sa uiti prin kate am trecut:(

dar nu-i nimik,ESTI FERICIt

si nu regret ka te-am IUBIT

IN skimb iti lao o amintire si partea mea de fericire din kare a risipit destinul

pastrand in lokul lui VENINUL



DE-as mai potea iubi odata,Nu mi-as mai da inima toata

DAr nu pot...:((

Viata mi-e amara ...NU POT IUBI A DOUA OARA

tu ai putea???????



CE soarta crunta am avut sa te cunosk pe tine

sa te indragesk atat de mult,iar u sa fugi de mine...

VEI plange kum am plans sy eu...vei plange ...nu de mine...

VEi plange ka sa kinuit un suflet pt tine

iar daka alta fata indragesti...MAI BUNA,MAI FRUMOASA dekat mine

TE ROG IUBEST-O no trisa ,cum mai trisat pe mine



DE MINE te rog sa nu intrebi!!!!!!

si uita-ma curand!!!

Si....:(nu ma intreba kum am ramas.....

RAZAND ....sau...LACRIMANd!!:(




Statusuri smechere nr.6:

am trimis un inger sa te pazeasca dar e a venit . inapoi spunandumi k un inger nu pazeste alt inger




Statusuri smechere nr.7:

Eu am ales sa tac si nu pot sa iti spun

Ca te iubesc pentru ca ai suflet bun

Sarutul care-n joaca mi l-ai dat

Nici pana astazi eu nu l-am uitat !




Statusuri smechere nr.8:

daca mama ta te iubeste e bn daca tatal tau te iubeste e bn daca rudele te iubesc e bn dar daca eu te iubesc inseamana ca esti fericit




Statusuri smechere nr.9:

cand un pictor surd va reusi sa picteze glasul unui trandafir ce se scufunda in furia marii, atunci voi inceta sa te iubesc!




Statusuri smechere nr.10:

te iubesc mai mult decat viata mea .....tu esti raza mea de soare .....care imi rasare la fereastra.....




Statusuri smechere nr.11:

plangeam cand o vedeam pe profa de romana plangeam cand o vedeam cu catalogu-n mana plangeam cand o vedeam intamplator si nu stiam ca dam lucrare de control.




Statusuri smechere nr.12:

Luminile

Orasului

Vegheaza

Etern:X




Statusuri smechere nr.13:

Nu t lasa invins d rau shi nici cuprins d bine...candva shi uh vei fi surprins d tn...!!! By fetitza smekerita ;):*




Statusuri smechere nr.14:

De la un buzz se ajunge la o intalnire........de la o intalnire la un sarut......de la un sarut la o noapte de amor....ce zici imi dai un buzz....




Statusuri smechere nr.15:

iubesc 2 ochi albastri...si'o gura senzuala...knd ma int cu ea...imi explodeaza inima...




Statusuri smechere nr.16:

Te-am iubit cum nu cred ca voi mai iubi vreodata....mai parasit pt ea iar acum u esti fericit iar eu nu sunt pt ca te iubesc iar de azi seara de seara am sa pling si nu vreau dacat o ultima data sa ma minti ca mai iubit asa cum sti u mai frumos..........cum ma minteai de atatea ori nu stiu ce ma fac eu fara tine spune-mi tu...tu azi pleci dar eu maine ce am sa fac in lipsa ta si sincer nu cred ca o sa pot din suflet sa te mai scot.....CE MI-AI FACUTTTTTTTTT?????????????




Statusuri smechere nr.17:

Tot ce vreau e' sa inceapa cu bine si sa se termine cu tine.




Statusuri smechere nr.18:

loving u its so easy for me...u have everything u need to be loved...i love u.....:*:*:*




Statusuri smechere nr.19:

If I leaned over and tried to kiss you ...

Would I be wrong, after so long to kiss you ?

Would you pretend, we're only friends, if I kissed you

At least I can dream of you in a scene, when I'd kiss you...

8->




Statusuri smechere nr.20:

singuratatea in viata ta iti ofileste inima,cand nu ai cu cine inpartasi al tau nekz sau bucurii ....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu