Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

dnd elodia si magda se bat pentru mine




Statusuri tpu nr.2:

ne place $portu jucam fotbal noi dupa meciuri se termina cu box asa la noi:)) asa canta tiganu cand vrea sa-l imite pe puya:)))




Statusuri tpu nr.3:

foaieverdeciorbaiuteuitematacumsefute




Statusuri tpu nr.4:

totul e ca o lume de cristal..iat eu sunt doar un ciob de sticla




Statusuri tpu nr.5:

1,2,3,4,5,6,7,8.....................,20 moaaaamaaaaaaa cati prosti ami citesc statusu:)):)):P:X:Xpop la deea




Statusuri tpu nr.6:

nu dau autografe




Statusuri tpu nr.7:

Need petrol for my lambo




Statusuri tpu nr.8:

inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapid....




Statusuri tpu nr.9:

ica.mica...mititica




Statusuri tpu nr.10:

mmbuna......vrei sa facem schimb de guma?




Statusuri tpu nr.11:

2 lucruri perfecte in viatza unui barbat adevarat ... " HARLEY & MARLBORO" .... ele nu te lasa niciodata....




Statusuri tpu nr.12:

Ce este laptele???......Este partea de vb pe care o bei:))=))




Statusuri tpu nr.13:

in gradina casei mele stau cu capul aplecat....iar gandinduma la tine mi-a cazut o tigla-n cap




Statusuri tpu nr.14:

Nu-mi pasa ce-o fi maine daca azi o duc bine




Statusuri tpu nr.15:

foieverdesolzdepesteuiteprostucumciteste :)) =))




Statusuri tpu nr.16:

CeI cAre nE cRiTica si Ne inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa nE scHimBe___PenTru cA vAD in nOi cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!] >:)”




Statusuri tpu nr.17:

Sun invizibil :P




Statusuri tpu nr.18:

Viata'i o curva...si'apoi mori..

Intrebari..?




Statusuri tpu nr.19:

DragA mEa iUbITa lA cAP tACAnITA tE aSTEpT lA iNTrARE cU uN sIcRiU sI o lUmINare




Statusuri tpu nr.20:

“Am stiut sa iubesc ;;). Dar m`ai invatat sa fiu perversa :)). Si pentru asta am sa`ti multumesc :*. Nu intreba dc, azi am ajuns sa te urasc ! :x”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu