Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

orice barbat ce se respecte.... are langa el o fata bruneta




Statusuri tpu nr.2:

ala cu iubi dati 2 palme si iesi e cel mai smecher :)))




Statusuri tpu nr.3:

maine fac 2 zile




Statusuri tpu nr.4:

am zis nu nu mai visa astai romania si u nu o poty schimba trezestete din vis aiki nui paradis.mi-am zis nu nu mai visa a-a-a-astay tara ta.by ioana_cumintica




Statusuri tpu nr.5:

Voi radeti toti de mine ca sunt diferit , iar eu rad de voi toti ca sunteti la fel ...




Statusuri tpu nr.6:

Eu zambesc' si cnd am probleme...glumesc,...pt ca viatza e grea si lumea rea't barfeste...azi spui un cuvant maine'n ziar aphare:x




Statusuri tpu nr.7:

tu esti neagra in ceru guri ca magaru in varful p**l :)):)):>:>




Statusuri tpu nr.8:

Singurika...plictisita...nebuna dar fericita;);):D:D




Statusuri tpu nr.9:

Toti pentru unul,si unul pentru mine:))




Statusuri tpu nr.10:

PlM dE tAsTatUrA Cn o PuS ,,i'' langa ,,O''

CaAm vRuT SaI sCrIu lA O FAtA,,MiStO''SI IaM sCrIS ,,mUiStO''




Statusuri tpu nr.11:

invata sa iti pui sentimentu` p foaia at cand nu esty ascultat,uita de ceilalti si lasa`te purtat....priveste in fata si uita trecutu zambeste mereu cu gandu` si trupu` ....




Statusuri tpu nr.12:

Vreau sa vad macar o mana in aer pentru cei / Care s-au lovit de multe si au ramas tot ei / Care au stiut sa lupte pana la ultima runda / Care vor savura din plin ultima secunda !




Statusuri tpu nr.13:

m-am gandit la acest status toata ziua




Statusuri tpu nr.14:

...Un barbat adevarat nu face dragoste cu o 100 de femei..........!!!!!!!!!!! Un barbat adevarat face dragoste intr-o 100 de feluri cu aceeasi femeie!!!!!!




Statusuri tpu nr.15:

CoLo SuS In CiMiTir...

StAu MoRmInTeLe In SiR...

DaCa FaCi MiShTo De MiNe...

FaC Un LoC Si PeNtRu TiNe.




Statusuri tpu nr.16:

Baiat ca mine gasesti doar in telenovele cu gagici ce danseaza si tecktonik si manele :p




Statusuri tpu nr.17:

Ai aleso pe ea...j ai renuntat la mn

Aqm stai q ea,dar fara mn

o iubesti pe ea,j e mai bn...

aqm io iubesc pe altcineva(inspirat din viatza mea reala...by catalina)




Statusuri tpu nr.18:

pe placul tau




Statusuri tpu nr.19:

te ador si te iubesc...dar nu stiu kum ma numesk




Statusuri tpu nr.20:

cand esti trist si amagit ... aduti aminte ca odata ai fost cel mai rapid spermatozoid din p**a lu taktu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu