Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

Recunosk,...nu-s perfecta,....dar astept

( si fara remuscari ) clipa cand ma vei accepta,....simt k-i aproape,...o adulmek...

plz vot!




Statusuri tpu nr.2:

dnd...dresez melcii sa sara coarda:))




Statusuri tpu nr.3:

sunt o floare, sunt un crin, sunt parfumul cel mai fin, sunt parfumul tineretii dupa care mor baietii




Statusuri tpu nr.4:

hai sa dam mana cu mana toti betivii din comuna! sa-nvartim hora betiei pe podeaua primariei ;))))




Statusuri tpu nr.5:

vii maine, te intorci azi si pleci poimaine




Statusuri tpu nr.6:

Fiecare traim la modul absolut......si micul nostru dejun e mai real decat al doilea razboi mondial




Statusuri tpu nr.7:

Nu ma face sa te deranjez,

Yo de mult am vrut sa te "aranjez"!




Statusuri tpu nr.8:

Imi stai pe creier,...pe card, pe suflet! Cat crezi, iubito, k te mai suport???




Statusuri tpu nr.9:

atata investim in tinute trendy, muschi, silicoane, bijuterii si farduri,....

si tot golim,..iar incarcam si iar golim la carduri...

si toate astea pentru ce???

..............

ca EL nu-i decat un biet ambalaj temporar pentru spirit.




Statusuri tpu nr.10:

offf,... dragostea asta-i periculoasa la orice ''curva''

aaa, curba




Statusuri tpu nr.11:

Itzi place k tzi-ai tras un nou iuby?....Park ai avea un nou aparat electrocasnic ...si-acum invetzi sa-l foloseshti fara a-i citi instructziunile de utilizare. Ar fi prea mult pentru tine ca sa citesti,...instructziuni,...

sau ganduri....




Statusuri tpu nr.12:

Educat is de destin,....simt mult...si arat putin!




Statusuri tpu nr.13:

Id unui tip... barosanul_97 ....il cheama Alex, are 14 ani si e din Razboieni. Nu are prea multa minte. Profita de sentimentele fetelor si in cele din urma tot el regreta,... K e dus cu capu' :)):)) Luati Id,... Va multumesc! :*:x




Statusuri tpu nr.14:

eo nu m-ascund de adevar,...k alte fete

dupa plete,

eo-tzi spun direct in fatza:

vreau multzi pantofi,..mashina shi-o vila cu curte shi muuuulta verdeatza!




Statusuri tpu nr.15:

atunci cand te vad, inima imi bate... cu privirea ta ma innebunesti dak esti prea aproape....si cu zambetul tau frumos,... l-as pupa dar ii prea frumos




Statusuri tpu nr.16:

Opriti planeta...vreu sa cobor



ad:adytzu_florian




Statusuri tpu nr.17:

m-am injosit k fraieru doar pt tine

si mi-am bagat picioarele-n orgoliu si-n rusine

si pentru ce?

....

sa-mi strigi k-s badaran si nu stiu sa ma port cand ies cu tine?




Statusuri tpu nr.18:

iti dau sa te joci la PC dupa urmatoarea dupa urmatoarele 80 de dati




Statusuri tpu nr.19:

Am citit ca tutunul dauneaza grav sanatatii,... asa ca m-am lasat de citit :D




Statusuri tpu nr.20:

Fratele meu Alb,....ai luat tzeapa

Shi taman tu-ai cazut in groapa,

Da....eo-tzi intind o craca;

(totoshi, cu mana nu e de jucat,

n-ash vrea sa fiu mushcat!)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu