Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

Am toate defectele care starnesc invidia tuturor...




Statusuri tpu nr.2:

`~~~sa nu iubesti un blond`~~~

~~~k e un vagabont~~~

~~~yubeste un brunet~~~

:X:X:Xk saruta cu talent:X:X:X:X:X_______By D33utza :X:X:X:X




Statusuri tpu nr.3:

piNk` ThE wOrLd :X:* i miSS yoU




Statusuri tpu nr.4:

ieu copac tu lamaie ieu fac fructe tu faci muie ieu vampir tu dracula ieu sug sange tu sugi p---




Statusuri tpu nr.5:

Dulce sau Amar

Cuminte sau Vulgar

Raman mereu origina[x][x][x]




Statusuri tpu nr.6:

I am the BOSS here!!!!!!!!!!!!! You understand what I'm saying??? bY mYteaRka...:D




Statusuri tpu nr.7:

'~~D3f3cT3l3 mele is calitatzile tele~~ If u are ready and u have n3w friends.. I'm indifferent! :)) I have tru3 friends:X:X .. ' by CaTaz:X




Statusuri tpu nr.8:

O cedez pe pisy exemplar sooperb accept buy back




Statusuri tpu nr.9:

ca sa te iubesc eu...ai nevoie sa fii inteligent,sensibil,romantic,amuzant,sa-mi fii prieten,sa-mi fii amant,sa ma sorbi din priviri,sa-mi dai si luna de pe cer sau sa ai vila in bucuresti,un porsche,un volvo si un mercedes in garaj,1 miliard de dolari in banca ,vacante in miami, new york,londra,paris,berlin & co......tu nu ai nimic din cele de mai sus prin urmare ejti un ratat




Statusuri tpu nr.10:

prieteni adevarati se cunosc doar o sg data in viata :)




Statusuri tpu nr.11:

Sunt ca o ploaie fara piceoare si ca un inger fara aripi....cind vreaus a plecnu pot sa zbor cind vreausa zbor nu pot sa plec.....linga iubirea mea......{te iubes}




Statusuri tpu nr.12:

Vrei sa simti respiratia gura la gura a celui de langa tine ? Vrei sa te simti atins si mangaiat de celalalt ? Ia autobuzul




Statusuri tpu nr.13:

sa fi sanatosi. ........bla...bla...bla




Statusuri tpu nr.14:

PoTi Sa Te PuI jI iN qR jI iN cAp ;) K ToT dE mInE aI dRaG :X nUmAi fAcE pE NeBuNu' :X K tOt La MiNe Ti'e GaNdU




Statusuri tpu nr.15:

grea e viata si pustie......cand te caci si na-i hartie




Statusuri tpu nr.16:

dUtE LeNt sHi vI




Statusuri tpu nr.17:

ThE kIdS wAnT MINIMAL...I'm A kId ToO




Statusuri tpu nr.18:

pumnul este partea principala de propozitie care raspunde la intrebarea... mai vrei?




Statusuri tpu nr.19:

Foaie verde ghiocel DIRIGU-I ca un purcel




Statusuri tpu nr.20:

Numar oile pe mess....daca te-am sarit, mai stai odata, esti capra =))) By Frumuselu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu