Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

te iubesc te dorec .dute draqului ca eu glumesc




Statusuri tpu nr.2:

hmzzz.....sti care ii defectul...tau????..........ca te-ai nascut!!!..........si ca esti singurul avort ne reusit!!=))




Statusuri tpu nr.3:

hopaa.... si cu ce ocazie ;;) ?




Statusuri tpu nr.4:

Revin in 2 min...dak nu is, mai citeste statusu 1data.:)




Statusuri tpu nr.5:

NU CALCATI IARBA !!! FUMATI-O !!! :)))




Statusuri tpu nr.6:

daca ma vei intreba daca te iubesc eu iti spun da.dar ijntreb eu de ce ma intrebi? el spune da ce nu am dreptul.ea zice ba da ai dar te-am intrebat frumos da el zice lasama ca ma enervezi




Statusuri tpu nr.7:

daca esti prost candesti mic,cand esti mare numai te joci...




Statusuri tpu nr.8:

SaRuTa`Ma iNcEt, LeNt sHy cU tAlEnT...:)!!!




Statusuri tpu nr.9:

Break my heart & i'll break your face >:)>:)




Statusuri tpu nr.10:

Azi vorbesc numai cu tampitii si idiotii.Ia sa vad, care intri in vorba cu mine?




Statusuri tpu nr.11:

nu-i asa ca ma iubesti...pana si eu m-am indragostit de mine.....uita-te la avt meu...hai k sunt tare....... da-ma in mama (robert)




Statusuri tpu nr.12:

viata este viata si trebuie traita din plin




Statusuri tpu nr.13:

Nu conteaza cat de mare e ciocanu , important e cum bate cuiu.




Statusuri tpu nr.14:

zilele sunt poate egale pentru un ceasornic dar nu si pentru om :(




Statusuri tpu nr.15:

Cn nU E InViDiaT nU E FeRiCiT...[:-@]..At fIi FeRiCiT k EjTi iNvIdIaT....




Statusuri tpu nr.16:

viata este plina de cacat iar u esti plin de viata......:))




Statusuri tpu nr.17:

Sunt doar un inger DIN RAI......stiu k ai vrea sa ma ai...visezi cu ochii deschisi....nu vrei sa cred ca exist!....




Statusuri tpu nr.18:

ar fi bn sa-tzi suni prietenu.........s-ar putea sa fie cu mn;))




Statusuri tpu nr.19:

DnD tigare ,..!!!!! ma mananca plamanu :D :D ....treb sa l hranesc cu tutun :D




Statusuri tpu nr.20:

A-D-I-D-A-S...ALL DAY Y DREAM ABOUT SEX



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu