Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"




Statusuri triste nr.2:

Printre lacrimi si dureri, iubire, lasa-ma sa sper ca intr-o zi, curand, te voi avea. ...Ceaw, Adriana




Statusuri triste nr.3:

Daca iubesti pe cineva, lasa-l liber. Daca se va intoarce iti apartine. Daca nu se va intoarce nu ti-a apartinut niciodata !!!




Statusuri triste nr.4:

Viata e un calvar




Statusuri triste nr.5:

Cel mai dureros mod de a-ti fi dor de cineva ... e sa stai langa el stiind ca nu-l potzi avea....




Statusuri triste nr.6:

AM INVATAT SA IUBESC TOT CE E AL MEU, DAR AM PUTUT TRAI SI FARA CE NU AVEAM NUMAI FARA TINE NU POT SA TRAIESC




Statusuri triste nr.7:

cel mai rau lucru e sa iubesti pe cineva si el sa viseze la o alta fata si acea fata sa fie prietena ta




Statusuri triste nr.8:

tu vei fi mereu visul meu tinpul ce trece va sta dar tu

pe mine ma vei uita dar in inima mea simnt numai durere

cum ai putut sa ma lasi pe mine si so iei pe ia




Statusuri triste nr.9:

Imi amintesc si acum atunci cand zambeai

Tu erai cerul meu, spre tine zburam




Statusuri triste nr.10:

imi place sa ma plimb prin ploaie pt nimeni nu observa ca plang




Statusuri triste nr.11:

in inima mea este tristete dar pe afara sunt fericit




Statusuri triste nr.12:

dak iubesti......ajungi l o concluzie............[mai tarziu vei suferi]:((((((((((




Statusuri triste nr.13:

N-am de ce sa plang... ca nu sunt acceptat(a)in grupul baietilor(fetelor)asta e altceva; ca nu ascult muzica in timpul orelor.... n-am de ce Ca nu imi bat joc de profesori... e problema mea Ca nu vin la scoala imbracata in culori tipatoare... poate ca n-am sau nu vreau Ca nu ma machiez.. totusi e o institutie.... Ca nu imi vopsesc parul.... n-am de ceCa nu am telefon cu camera si clapa .... nu-mi trebuie Ca nu am pile .... pentru ce .... ca nu am parinti milionari.... asta e Ca nu vine cu masina la scoala... mai iau aer ASTA E VIATA MEA SI O ACCEPT ASA CUM E




Statusuri triste nr.14:

ti-am spus ceva despre ea.i-a spus ceva despre mine,mi-a spus ceva despre tine...rezulta:esti cu doua fete!!!




Statusuri triste nr.15:

am vrut sa plek dar am ramas am vrut sa strig dar nu aveam glas am vrut dn calea ta sa m feresk dar nu am styut dkt s te ubesx:X:X:X




Statusuri triste nr.16:

ce suflet poti sa ai , uitarii sa ma dai , nu stiu ce te-a schimbat ,de ce ai plecat?




Statusuri triste nr.17:

cat voi fi pe aceasta lume nu voi sti dekat un nume cel ce somnul mi-l vegheaza si pe mn ma viseaza




Statusuri triste nr.18:

Viata e ca hartia igienica ! Oamenii se folosesc de tine apoi ....




Statusuri triste nr.19:

Prietenia e ceva de nepretiut ...dar q timpul dorinta si neincrederea incep sa puna stapanire pe viata ta si incet totul se duce...pretuieste-ti prietenii si deschide bine ochii sa-i vezi pe cei care sunt cu tn si la rau ,nu doar la bine...




Statusuri triste nr.20:

Noapte, noapte - iar ma lasi singur pe carari pustii,

Parasit, cu-aceleasi palide melancolii… Stelele se sting acum,

Roua picura pe flori:

Spune-mi, incotro sa-ndrum

Pasii mei ratacitori?...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu