Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Dias putea si chiar sa pot inima din piept so scot si so pun la pieptul tau ca sa simti ce simt si eu...




Statusuri triste nr.2:

amintirea ta a ramas si akm in mintea mea dece oare nu te pot uita si esti mereu in gandul si mintea mea:((:((:((=((




Statusuri triste nr.3:

imi aduk aminte CaNd SUb rAzeLE de Soare Tu mIaI daT pRIMul ''SARUT''




Statusuri triste nr.4:

am iubith si eu un baiat si am suferit dupa el ff mult si noi baietzi suferim indiferent daca e fata sau baiat insa eu lam iubit pe eccest baiath dany si sper ca poate ai sa ma iubesti si u odata asa cum te mai iubesc si acum pooop




Statusuri triste nr.5:

nu iti raspund la tel. nu te mai privesc dar de tine-mi amintesc...printre lacrimi...:((




Statusuri triste nr.6:

E greu atunci knd cineva iti spune ca adevarata ta prietena e pe combionatie cu iubitul tau:(




Statusuri triste nr.7:

intru in operatie in 10 minute doctori mi-au spus ca imi vor scoate tot ce simt pt tyn3




Statusuri triste nr.8:

Cand fugi,nu-ti lasa sufletul in urma

Incetineste si asigura-te ca si el te urmeaza.




Statusuri triste nr.9:

pt"cea mai buna prietena"

care credeam ca fa fii

mereu asa..

doar,ca cineva a intervenit

in prietenia mea cu ea

si..a facut-o sa

nu mai fie asa

prietena mea pan'la urma

s-a plictisit cu mine.

eu sunt asa.mai copil

ei...ii trebuia pe cineva

care sa o invete sa fie rea

eu...nu ma gandeam ca ma va lasa pt ea.

dar...asa a fost:((

si eu am ramas fara prietena mea!




Statusuri triste nr.10:

Team iubit dar tu mai parasit.Eu team cautat dar tu ai disparut si cand team vazut erai cu un alt nebun pe care il vrajesti din nou si pe mine ma omori




Statusuri triste nr.11:

O poveste fara sfarsit...

De ce????

Pentru lacrimile mele...

Care nu vor mai plang dupa tine...

Dar nu iubite nu voi mai plange ...

Ci tu vei platii cu lacimi de sange ...

Dupa ce o sati arat ce pot si de ce sunt in stare...




Statusuri triste nr.12:

te iubesc,dar tie nu'ti pasa...te doresc,dar pe tn nu te intereseaza:((




Statusuri triste nr.13:

Nu stiu ce am simtit pentru tine dar sigur a fost ura transformata in iubire . M-ai lasat sa pleci eu am plecat. M-ai lasat singura , singura am ramas . Ai crezut in sperante ? Speranta nu mai e ! Plang de dorul tau si ma gandesc ce am pierdut . Eu imi doresc sa spui,, te iubesc ,, Dar degeaba .. O speranta pierduta am devenit asa voi ramane. Lacrima sa scurs incet pe obrazul meu . Si noi doi nu vom mai vi aman2!




Statusuri triste nr.14:

as vrea s sp k tbx...dar dupa tot c sa intamplat intre noi 2 nu am dekt s iti sp k te urasc dar mie greu s sp j asta...cel mai bn ar fi s iti sp uh doar mai folosit j yo team iubit...sufera cel ce iubeste j cel iubit isi bate jok...uh acum ai plekt cu o alta fata j pe mn mai lasat singura a nimanui




Statusuri triste nr.15:

azi sunt putin trista probabil e din cauza vremi daca ar fi in mintea mea probabil ca ar fi prea trist...




Statusuri triste nr.16:

In ziua de azi o PRIETENIE ADEVARATA o gasesti ca pe un ou de dinozaur...[:(]




Statusuri triste nr.17:

2 inimi pe o plaja.....sti cine lipseste?....stapanii lor....




Statusuri triste nr.18:

Am trecut prn atatea incat lacrimile mele au secat deja..:(((




Statusuri triste nr.19:

In viata niciodat nu iti iese aja cum trebuie dar, noi trebuie sa luptam pentru a supravietui..:((




Statusuri triste nr.20:

dak ejti trista sh nu sty k vrei..gandestete k are putea fi sh mai raw...gandeste-te la clipele frumoase...invatza sa razi kiar kand inima itzi plange..in viatza tre sa fi sigur p tn..k sh cei mai buni prt te dezamagesk..ai inkredere p puterile tale nu ale altora!!...traieste viatza la maxim..caki nu sty kand se ve termina totul!!...by Zuzulika no. 1



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu