Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Sa mai dus o zi din calendar...dar eu tot la tine ma gandesc...oare de ce?:|...Pt CA TE IUBES`K:(:(!!!




Statusuri triste nr.2:

viata e frumoasa ..... dar nu e la fel fara tine daca nu esti langa mine:X:X:X




Statusuri triste nr.3:

o[




Statusuri triste nr.4:

iubitu meu,chiar daca sunt cu alt cnv tot pe tn te iubesc ma gandesc mereu la tn.acum traiesc doar din amintiri si vreau sa cred ca se vor intoarce...te iubesc..




Statusuri triste nr.5:

Ma gandesc la multe...da doar la UNU singur:-




Statusuri triste nr.6:

Cand iubesti cu adevarat simti inima batand ...cand iti pierzi dragostea nu mai simti nimic,,,




Statusuri triste nr.7:

te'am iubit odata,dar tu niciodata




Statusuri triste nr.8:

plang cand te vad plang cand ochii nostri se intalnesc plang cand nu esti langa mn!mie dor de tn:x:x:x




Statusuri triste nr.9:

clipe dulci dar si amare trec p langa noi.amintirea ink doare pt aman2.timpu trebuia sa stearga tot c simt aqm...stiu k povestea d iubire doare pt amn2...pt singurul baiat p kre l-m iubit M




Statusuri triste nr.10:

Uita-te cum urc, uita-te cum pic, uita-te la mn si priveste-ma-n ochi sa vezi de ce am facut multe lucruri pe care tu nu le intelegi:(




Statusuri triste nr.11:

acum stau si ma gindesc: eu am pierdut aceasta sansa; de ce?




Statusuri triste nr.12:

Ti am spus cat Te Iubesc

Ti am spus cat Te Doresc

Cat vreau sa Te Sarut

Dar akm totul e pierdut

A ramas in trecut...!




Statusuri triste nr.13:

de ce toate fetele nu se suporta intre ele ........pentru ca una e diferita de cealalta????da buzz cine stie....




Statusuri triste nr.14:

Îmi simt creierul inert...mimez gândirea;

Trebuie să fac însă ceva mai mult!

Trebuie SĂ GÂNDESC!

Cu sufletul gol, mimez fericirea;

Trebuie să-mi impun să uit...

Trebuie SĂ TRĂIESC!




Statusuri triste nr.15:

A fost ca o mica amintire...a fost si sa dus...nu se mai intoarce....nu se mai intampla la fel.....ceea ce a fost nu poti sa o intorci...sa o uiti, oricat de mult ai incerca...nu poti sa ii faci nimik....decat sa treci peste si sa speri ca data viitoare va fi mai bine :) … sau mai rau :(…dar nu va fi…...:d




Statusuri triste nr.16:

ma pish pe voi:))




Statusuri triste nr.17:

Sunt singurul ce prinde culoare intr-o lume neagra...




Statusuri triste nr.18:

cand ti-ai dat seama ca iubesti

ai pierdut ce iubeai.....




Statusuri triste nr.19:

Cand sunt trist (a) imi maschez sentimentul cu un zambet...deoarece ZAMBETUL meu aduce fericirea pe chipul tau





ynna.h7_r ....-----> >:D< :*




Statusuri triste nr.20:

Eu sunt pentru tine ca un pachet de tigarii...?? Atunci cand se termina te duci la magazin si iti cumperi altul :(( Toti baietzii suntetzii la fel... Cine e nefumator sa dea BuZZ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu