Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Daca mi-ai darui inima ta...Ti-as darui si eu inima mea...Dar orice sar intampla tu tot vei ramane viata mea:X




Statusuri triste nr.2:

am invatat ca nu exista fericire de care sati amintesti cu tristete




Statusuri triste nr.3:

Tot la vorba mea ai ajuns, eu ti-am zis ca aia o sa te lase pt totdeauna,tu nu ma-i ascultat si azi vi la mn sa imi ceri sa te iert sh raspunsul cred ca il sti , si dak nu il sti ti- l zic eu, e NU...




Statusuri triste nr.4:

“Stii sa suferi pt mn ...doar atunci cand ma pierzi ...stii sa iei de la mn... cei` mai bun si apoi sa pleci... stii sa spui vorbe... pe care nici tu n`ai cum sa le crezi!




Statusuri triste nr.5:

Cat ar fii de greu peste toate treci mereu.. :(... doar o viata avem.. :)... asta e... sterge-ti lacrima daca tii la viata ta.. >:D




Statusuri triste nr.6:

te iubesck si te-am iubit..... mi-ai ranit sufletul ,sti?.... am ramas amici ,dar nu iubiti :(:(:(




Statusuri triste nr.7:

iubesc acum da ce pacat

cam cunoscut iubirea

iubind nimic nu am castigat

doar ura si rusinea




Statusuri triste nr.8:

incerc sa ma prefac ca sunt o dura.... in timp ce viatza imi da o alta lovitura:(




Statusuri triste nr.9:

ai simtit Ca aerul pe care il respiri este pe terminate?



Ca lacrimile urmeaza sa-ti iasa prin frunte?



Ca sufletul se goleste de sperante si se umple de ganduri chinuitoare?



Ca…pur si simplu vei exploda de tot ce ai in tine?



“De amintiri si de remuscari nu te poti ascunde.Umbra greselilor noastre ne va bantui mereu, indiferent daca ne-am cait sau nu.”




Statusuri triste nr.10:

In vis mi-a aparut...i-am zambit,dar el s-a intors si a plecat. Cand am incercat sa ma duk dupa el sa incerc sa imi dau seama ce se intampla ,mi-am dat seama imediat...ma parasise,am inceput sa plang iar el park uitase d mine,l-am intrebam dak uitase d klipele petrecute impreuna nu mi-a raspuns si a plecat cu ea d mana si s-au pierdut in ceata! Eu am ramas singura ca intr-un pustiu,cand m-am trezit,am zambit si am vazut k totul era doar un vis,atunci am simtit cu adevarat ce s-ar alege d mine dak el nu ar fi!IUBESTE K DRAGOSTEA E TOTUL!! By carmen




Statusuri triste nr.11:

te-as blestema dar nu mai am putere.....ca mine nu te va iuby.....m-a uit la cerul instelat...si ma intreb unde ai plecat....nu stiu pe unde ratacesti...si nu vrei sa ma mai iubesti....steluta ce-am ales-o cand tu erai cu mn....o mai privesc...acuma in noptile senine...doar ea poate sa-ti spune ce mult a-m suferit....in noptile cu luna...de cand MA-I PARASIT....RAIMONDO_BLONDO




Statusuri triste nr.12:

tu si ea va potriviti ca manusa si piciorul




Statusuri triste nr.13:

Plec, dar plec trista, plang, dar plang din suferinta, ma duk, dar nu unde ai vrea tu ci spre o noua viata...




Statusuri triste nr.14:

--x CaT DemuLT aS vRea Sa ma iei in bRaTe..Sa ma SaRuTi..Si Sa imi sPuI CaT demuLT Ma iubeSTi..--x :(( By BeBeLina.




Statusuri triste nr.15:

BIG GIRL DON'T CRY SO TAKE IT EASy




Statusuri triste nr.16:

viata este frumoasa .....merita sa mori




Statusuri triste nr.17:

viatza mea nu mai are rost fara u...miai frant inima knd ai placet...multzumesc pt toate clipele frumoase pe care leam petrecute impr...shi itzi mai multzumesc si pt ca mai invatzat sa urasc




Statusuri triste nr.18:

cand razi, toti sunt langa tine, dar cand plangi, plangi singur [ :-(]




Statusuri triste nr.19:

Nori grei se lasa si ma apasa plang suspin de doru tau si stau in casa /te astept acum sa vi/ iti voi spune poezi




Statusuri triste nr.20:

PrieTenII SunT DoaR La IncepuT...AtuncI CanD Te-aI MariT..Vei VedeA AdeVaruL ...:-j



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu