Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

iubirea este k un razboi dak nu lupti, vei pierde totul......




Statusuri triste nr.2:

Am inceput sa te iubesc fara sa vreau.

Eram fericiti si nu ne putea desparti nimeni

Insa a aparut o ea...O TARFA

care mi-a transformat visul in COSMAR.....




Statusuri triste nr.3:

ce rau e cand te intreaba baiatul pe care il iubesti daca vrei sa fii cu el si tu sa zici ''nu''; cred ca si peste ani iti va parea rau ca nu ai fost cu el si cand vrei sa fi uh cu el nu vrea el ;ce dureros e, am trecut prin asta si nu mai vreu sa trec




Statusuri triste nr.4:

asta e caut iubire,desi te iubesc pe tn :((




Statusuri triste nr.5:

sa nu ai incredere intr-o fata vezi daca nu sta cu tn sau te evita dai papuci nu astepta sa-tii da ea comentariu facut de LUCA




Statusuri triste nr.6:

I like walking in the rain cause' no one knows that I'm crying... :((:((:((:((




Statusuri triste nr.7:

lacrimile cad pur si simplu pe obraz;

ochii se inrosesc.....

sufletu' mi-e plin de ura

m-ai iubit....

te-am iubit

akum totul e sfasiat

multumesc intristat.




Statusuri triste nr.8:

you are totul pt mn .....and i want sa ne iubim.....dar it's difficult vezi bine...caci we nu ne potrivim




Statusuri triste nr.9:

Dak il vezi...spune-i ca eu mereu l'am adorat....shi niciodata nu l'am uitat:(:(




Statusuri triste nr.10:

Afara e trist si eu-s trist ka afara




Statusuri triste nr.11:

Iubeste pers langa kre te simti bn... langa kre poti sa razi knd esti fericit si pe umarul caruia plangi knd esti trist...:X;x;X




Statusuri triste nr.12:

am fst cu tn,mi-a placut, dar ai plecat in nestiut, mama, ce raw mi-a mai parut; te-ai intors inapoi, nu mai stiai nimic de noi, m-am suparat ft tare si am ajuns sa cersesc iertare..............................




Statusuri triste nr.13:

pune'Ti in gaNd...Fetele mari Nu plaNg :X




Statusuri triste nr.14:

credeam ca ma iubeste si aqm...:((:(((:((:((:((




Statusuri triste nr.15:

te iubesc

si tu la fel,

dar niciunu' nu recunoaste...

incepi sa-ti bati joc de mn....

dar yo nu pot sa fac la fel cu tine....

te besk,... gaby




Statusuri triste nr.16:

am iubit un baiat frumos,dar el nu a stiut sa ma aprecieze si si'a batut jok de mine :((




Statusuri triste nr.17:

toate




Statusuri triste nr.18:

cel mai greu e cind il iubesti, da' el doar se joaka cu sentementele tale !ITI ZICE: ''TE IUBESK, PUIUTU MEU!'' SI TU-L CREZI SI-I ZICI CA-L IUBESTI .




Statusuri triste nr.19:

Atunci cand pierzi nu prieten...te simti lovit pe dinauntru,dar totusi ai zambetul pe care multi ar vrea sa il aiba,fericirea interioara inseamna mai mult decat strigatul de fericire,cand pierzi prietenul cel mai bun...iti dai seama ca nu ai stiut sa il pretuiesti,el te`a iertat ti`a aratat,iar tu l`ai trdat...nu merita atata munca pentru a pierde totul...Oricum speranta moare ultima,continua sa speri,Caci prietenul advarat care are nevoie de tine te va ierta;X




Statusuri triste nr.20:

inima mea este compusa din mici sunete muzicale ...auzind muzica, inima e fericita ...muzica trista mi-o distruge ... cea pasionala mi-o umple de bucurie ...iar la melodia dedicata de cnv ...inima incepe sa planga de fericire ...pentru iubi meu CHRISS......TE IUBESC MULT URSULETUL MEU IUBIT.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu