Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

de ce, Doamne, unii baieti te fac sa suferi si se

indragostesc numai de corpul tau nu si de tine sau sufletul tau




Statusuri triste nr.2:

Eu te-am iubit cu adevarat

Dar tie nu ti-a pasat

Ai vrut doar sa-ti bati joc de mine

Si ce ai rezolvat?

Sa stii ca-mi va fi greu fara tine

Dar niciodata nu te voi ierta.

Nu te pot uita

Si tie sigur nu-ti va pasa

Da iti mai spun ceva :

Cand vei suferi si tu ca mine

Sa te gandesti ca ce-ai facut nu-i bine




Statusuri triste nr.3:

mi-e greu fara tine




Statusuri triste nr.4:

ce inseamna iubirea?????.....hmm.....iubirea e un sentiment placut atunci cand il afli si iubesti pt prima oara.......dar pana la urma....dar pe la un moment dat suferi din cauza ca ai iubit




Statusuri triste nr.5:

doamne....baietii sunt niste porci fac fetele sa sufere nu merita sa fie iubiti...chiar daca sunt ei (unii)frumosi tot nu merita sa isi bata jok de noi




Statusuri triste nr.6:

sunt misto mai ales pentru cei ca mine adik cei care sufera




Statusuri triste nr.7:

poti sa stergi aceste randuri

eu nu pot sa te opresc

dar...te rog sati fie mila de cuvantul

TE IUBESC:x:x:x:x:((:((:(




Statusuri triste nr.8:

Plangeam ca un copil .

Un copil subtil .

Nu stiu ce era in capul meu

Dar cand mam trezit .. se intamplase ceva cu sufletul meu !

era asa de aiurea ..

Nu pot sa`mi uit durerea

Si iti suger ca tu esti singurul vinovat

ai distru copilul din mine , ai distrus copilul nevinovat :X




Statusuri triste nr.9:

Intr-o lume in care pierd numai eu...Totul e atat de fals...Esti pacatul meu...




Statusuri triste nr.10:

Lumea e o comedie pentru cei care gandesc,dar o tragedie pentru aceia care simt...




Statusuri triste nr.11:

am iubit si eu odata dar ea u vroia sa ma mai iubeasca de atuncia nu am mai iubit pe nimeni....jali....




Statusuri triste nr.12:

Mi-e greu



Mi-e greu sa cre

Ca oriunde-as fi

Chipul meu nu va zambi,

Si orice as face eu

Tot gresit va fi mereu.



Mi-e greu sa cred

Ca e gresit,

Sa zambesc macar un pic,

Intr-o lume amortita

Mai mereu nemultumita.



Mi-e greu sa cred

Ca-n asta lume,

Relele sunt lucruri bune.

Un lucru bun de l-am facut,

Tot gresit va fi vazut.



Mi-e greu sa cred

In fericire

Cand primesc nemultumire,

Si mai toate sentimente

Sunt urmate de regrete.



Mi-e usor

Doar sa zambesc,

Traiesc doar ca sa iubesc,

Si orice as face eu

Sa zambesc voi sti mereu.




Statusuri triste nr.13:

fericirea nu exista ci tristete printre umbre.......thu nu mai vrut pe mine shi pasit pe o alta lume ..... una nu prea buna ca cea de langa tine




Statusuri triste nr.14:

ma`m gandit de la inceput ce o sa fac daca te pierg...tu spuneai mereu ca asa ceva este imposibil ca vei fi langa mine viata`ntreaga...ca nimeni si nimic nu ne va desparti ca noi vom ramane impreuna pt eternitate...

la inceput am crezut ce spuneai dar pe zi ce trecea imi dadeam sema ca nu este asa...ma indoiam de cuvintele tale...si pana la urma mi`am dat seama de adevaratul"tu".....credeam in tine si in dragostea care ne leaga....in sentimentul since care credeam ca va tine pt vesnicie...dar tu la randul tau te`ai dovedi a fi doar un vis trecator in viata mea care a lasat amprente mari....acum ca te`am pierdut imi doresc sa nu te fi cunoscut niciodata ....

orcum viata este un cosmar din care nu ne putem trezi cand vrem....asa te`ai dovedit a fi si tu ...un cosmar in viata mea ....daca pana a te intalni eram nefericita acum ca te`am pierdut sunt...dezamagita si suparata mereu.....ai reusit sa imi stergi zambetul de pe fata ....acum ca ma`i facut sa sufar esti mai fericit?....sincer iti doresc sa suferi cum am suferit eu din cauza ta...iar persoana pt care suferi sa fiu eu...

..............vreau sa te uiut..........

..............................................emmuka_blondina2009.....consolare:D:)):P




Statusuri triste nr.15:

Te :X DaR UH nU :-B=((




Statusuri triste nr.16:

flacara dragostei sa stins,amintirea pe veci ma atins:(




Statusuri triste nr.17:

Trist pentru ca am pierdut

Trist pentru ca n`am luptat

Trist pentru ca am plecat

Trist pentru ca am neglijat

Totul e tristi acum cand sunt terminat




Statusuri triste nr.18:

nu pot sa mai fac nik..am incercat sa te iert team iertat ..iar mai suparat..am incercar din nou ..:D sa dau de tine pe mess, sa te sun..,sa vb k tine sati spun k nu ma intereaza de tine..dar cand am intart tu mai dat pe invizibil:(((((:( am incercat sa te sun..,miai inchis:(((ce pot sa mai fac... te iubesc mull:((( kata..:X dar degeaba k tu nu ma besti.. dak si uh ma iubeai eram cea mai fericita persoana de pe pamant..dar acum sunt cea mai trista:(( nu pot sa te uit o sa te iert mereu ..sa stih..pt k te iubesc mai ...,nu inteleg..inainte ma sunai vb pe mess..,prin mesaje..ne intalneam..dar acum nam mai vorbit de trei saptamani:(((( ma incercat sa te bag in seama ...team intrebat pe mess:((( ce faci..si am aflat k tu nu erai la pc...:((( si era o fata ... care zicea k uh vrei sa fi k ea:(((( nu pot sa te uit...:(((te iubesc mult...alaturi de tine.. am avut partea de primul sarut:((:X..te rog intoarcete la mn...o sa te iert oricum...:(((




Statusuri triste nr.19:

imi lipsesti fara necesitate ji traiesc in speranta ji jtiu k u nu vei mai veni niciodata supravietuiesc doar din amintirea ta cu speranta k pot merge mai departe ji nu pot sa nu ma gandesc la tn salveaza-ma din chin salveazama de la singuratate si de la pedeapsa incearca sa faci asta ini mele salveaza-ma de la intuneric ji nu ma lasa sa scad ji mai mult imi propun atat de mult sa continui dar iubirea e cuvanru ce imi place uneori sa il uit




Statusuri triste nr.20:

Ii ignoram pe cei ce ne adora, si ii adoram pe cei care ne ignora



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu