Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

daca dragostea dispare viata mea n-are culoare si doare tot mai tare. unde esti tu?




Statusuri triste nr.2:

indiferenta ta raneste sufletul altora




Statusuri triste nr.3:

De ce n-ai spus de la-nceput ca nu-ti place de mine,

Si m-ai lasat sa te iubesc,sa incep sa cred in tine,

De ce-ai lasat ca din ochii mei caprui ca doua stele,

Sa curga lacrimi fara rost, sa curga lacrimi grele:((:((:((




Statusuri triste nr.4:

E atat de frig... lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc... traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata...




Statusuri triste nr.5:

L-am iubit,

M-a prostit,

A plekt,

L-am uitat.



Am prieteni,

N-am nevoie de el,

Nu am nevoie de nimeni altcineva

Caci ii am pe prietenii mei...

Victor,Georgian,Daniel,Lica,Sorin,Eugen...

Alexanra,Gabriela,Cristina...

Si desigur n-as putea trai fara sora mea Valentina:*:*:*

Pe cei ce nu i-am scris sa ma scz si sa stie k nam uitat de ei:*:*




Statusuri triste nr.6:

O fată şi un tip circulau cu viteza de 100 km/h pe o motocicletă.

Fata: Mai încet, mi-e frică.

Tipul: Nu, e distractiv.

Fata: Nu, nu, este, te rog! E atât de înfricoşător.

Tipul: Atunci spune-mi că mă iubeşti.

... ... ...

... ... ... Fata: Te iubesc, încetineşte.

Tipul: Acum, îmbrăţişează-mă cât poţi tu de tare!

* Ea l-a îmbrăţişat *

Tipul: Poţi să-mi scoţi casca şi pune-o pe tine, mă deranjează.



A doua zi, în ziar: "O motocicletă s-a izbit de-o clădire din cauză că a rămas fără frâne.

Două persoane au fost implicate în accident, dar numai una a supravieţuit."

Adevărul era că la jumatatea drumului tipul si-a dat seama că motocicleta nu mai frânează,

dar el nu a vrut ca fata să ştie.

În schimb, i-a cerut o îmbrăţişare

şi să-i spună că îl iubeşte o ultima dată.

Apoi, el i-a cedat casca,.... astfel ea va trăi,...chiar dacă asta înseamna că el va muri.




Statusuri triste nr.7:

Nu mi-e greu fara tn, da' ar fi mai bn cu tine decat fara,... deci fie-ti mila de cuvatul: am iubit




Statusuri triste nr.8:

pt cei ce iubesc un baiat sau o fata:

niciodata soarta nu putea sa nu mi te scoata-n cale; akum cnd a facut-o, nu te pot scoate din minte; te-am vazut pe strada, mergeai cu ea, cu mama ta; atunci am simtit ceva pt tn cum nu am mai simtit pt nici o fata;...ne-am intalnit aseara la un club am stat de vorba ne-am imprietenit...ne-am idragostit unul de celalalt;..akum te vad q el pe strada si incep sa plang: dc, dc ai facut-o, la cat de mult te-am iubit eu pe tine?

pt fetele care iubesc un baiat si le-a inselat:

te-am vazut in parc, m-am indragostit de tn,...am vorbit, ne-am imprietenit...akum te iubesc mai mult k pe mn; imi spuneai k ma iubesti si k nu ma parasesti...dar a doua zi te-am vazut cu ea, te sarutai, te amuzai, nici nu ma vedea; in seara aceea m-ai vazut plangand, m-ai intrebat ce am patit dar tu nu ma askultai, mai bn era sa nu ne fim cunoscut;...erai cu mine dar erai si cu ea...ma iubeai pe mn dar o iubeai pe ea... m-am saturat sa ma tot amagesti; akm iti sp ADIO, TE VOI IUBI MEREU!




Statusuri triste nr.9:

viata e asa de trista ca de multe ori ce-a mai buna solutie ar fi fost sa nu exist




Statusuri triste nr.10:

te-am iubit si am avut incredere in tine.....




Statusuri triste nr.11:

NU SCRIU NICI PENTRU VOTURI,... NICI K SA IMPRESIONEZ;

O FAK,...DOAR K SA MA ELIBEREZ!




Statusuri triste nr.12:

Daca nu esti,... atunci cine ma va mai iubi asa cum stiai tu mai bn?




Statusuri triste nr.13:

Scoala te invata,....viata iti demonstreaza...




Statusuri triste nr.14:

nu-ti bate joc de ce ti-am oferit, gandeste-te ca nu eu o sa fiu cel ce va apela la tn, ci tuh, pt ca ai dat cu piciorul unei sanse!




Statusuri triste nr.15:

Back in school, ....




Statusuri triste nr.16:

Nu-ti demasca suferinta,....t

Nu-ngadui umilinta...

Trage un zambet fals, pe care toata lumea`l crede,

Numai ca sa-i arati prostului ce pierde!




Statusuri triste nr.17:

indiferentza unei persoane doare mai mult dekat lipsa iei ...




Statusuri triste nr.18:

1.Invatza sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare.

2.Am invaTaT Ca oricat Ai PlaNge LumeA Nu Se OpreSte In LoC PenTru DureRea TA...

3.Am invatzat sa visez...Dar in acelasi timp invat sa-mi tin ochii deschisi...Realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu …Dar o accept asa cum este...

4.TotUl TReCE dAr tOtUl nu Se UitA!

5.Am intrebari de pus, raspunsuri de dat ,ganduri de ascuns, oameni de uitat!

6.Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta,lacrimile or sa te impiedice sa vezi stelele !

7.Mi-e frica sa spun ca nu mai esti...

8.In intuneric tu esti lumina care imi da viata !

9.Nu plange ca s-a terminat, ci zambeste c-ai scapat!

10.Tu poti sa te-ndoiesti de soare,de focul ce scanteie-n stea, de legile nemuritoare,...dar nu si de iubirea mea!

11.Daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine , daca as fi copil mi-as lua o jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune,... dar nu sunt; azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil…

12.Totul e k o lume de cristal,iar eu sunt doar un ciob de sticla:((…

13.A cazut si ultima petala de trandafir … s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna…

14.Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape …

15.E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc .. traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata

16.Te simti rau atunci cand tu iubesti pe cineva si stii ca el nu te iubeste pe tine ci pe alcineva…te simti singur

17.Nu te lasa invins de rau, dar nici cuprins de bine, nici tu nu te cunosti, candva vei fi surprins de tine!

18.Viata poate fi inteleasa doar privind in urma, dar poate fi traita doar privind inainte!

19.Viata e plina de necazuri dar si bucurii…….asa ca incearca s fi tare cu fiecare pas..

20.Cel mai rau fel in care simti absenta cuiva este sa stai langa el si sa stii ca nu va fi niciodata al tau.

21.Singura, fatza in fatza cu noptzile j cuvintele:((..te iubesc:X..

22.Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca…

23.Azi sunt putin trist, probabil ca tristetea e din afara, daca ar fi din mine as fi prea trist…

24.Sa stii ca te iert, nu vreau sa astep si chiar de ma doare, iubirea-i mai tare.

25.Status de tristete, nu mai cred povete… status de tristete, gand de batranete… status plin de dor, ranile ma dor… status plin de dor, iar nu esti amor…

26.Iti cer iertare , stiu ca nu crezi ca ma doare, poate daca ai vedea lacrimile mele care cad in fiecare seara pe perna m-ai crede, te rog iarta-ma…

27.Eu il bex pe prostutz si el asta nu realizeaza:(

28.Credeam ca de ai aripi, zbori usor si-ating un nor, dar eram cu capul in nori, zborul e periculos, depinde cu cine zbori…

29.Azi plang dar si sper ca printul nu-i el, c-a fost doar o clipa, un gand ce irita.

30.Lacrimile spala inima ce-i ranita…

31.Daca o sa va placa, sebi o sa mai faca;...le scot ca pe banda, fac si la comanda. :D :))

32.Am invatat sa plang cu zambetul pe buze…

33.Caut cu o tortza stinsa… raspunsuri inghetzate pe veci… :(

34.Am invatzat ca dureaza ani sa câstigi încredere....si doar câteva secunde sa o pierzi..

35.Ne nastem goi, uzi si flamanzi,.... abia dupa aceea lucrurile se inrautatesc…

36.Cand vezi ca iti zambeste o femeie mai bine IMPUSCA-TE pt ca ea nu merita zambetul tau

37.Dragostea e un munte pe care il urci razand si il cobori plangand.

38.Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!

39.Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile.




Statusuri triste nr.19:

Printre lacrimi o lumina poate sa rasara , doar cand nu mai ai speranta iti dai seama ca ai gresit dar e prea tarziu sa indrepti ceva,.. FAPTUL E FACUT si nu se poate indrepta!




Statusuri triste nr.20:

vreau sa fiu sigura ca ma vei uita

nu vreau sa mai sufar din cauza ta

si cand ai sa te trezesti

nu ai sa ma mai gasesti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu