Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Sa poti sa crezi daca altii te inseala,sa poti sa te ridici knd altii te doboara,sa poti pastra ce altii vor sa alunge,sa razi chiar daca sufletul plange,si cald tu sa ramai chiar daca afara ninge....




Statusuri triste nr.2:

pentu amamaria!Chiar daca esty departe de mine cu inima si sufletul,NU trece o noapte sa nu visez chipul tau prea mult dorit.sa nu iti vad fata zambind si inima iubind!DAR cand in vis ma simt cel mai norocos peste fata mea se onglindesc razele soarelui iar tu pleci lasandumi in inima acelasi gol imens ca pana atunci dar tot ce ramane e o singura speranta ,un singur vis care ziua il doresc iar noaptea il visez!!!!




Statusuri triste nr.3:

Cei care vor să mă schimbe nu îşi dau seama kă sufletul nu mi'l poate schimba...




Statusuri triste nr.4:

te urasc




Statusuri triste nr.5:

plang




Statusuri triste nr.6:

cerul azi sa intunecat decand u ai plecat lumina in fereastra mea nu o prea mai vad aduti aminte de mn ca sa vina lumina din nou




Statusuri triste nr.7:

vreau sa plang si pe tine sa te uit,sa uit tot ce-a fost frumos ca nu mai are nici un rost




Statusuri triste nr.8:

creierul imi spune sa o iau de la-nceput,inima imi spune sa continnu dar eu imi spun ca e destinu




Statusuri triste nr.9:

sunt urat ji n-am ce face.......nici o fata nu ma place...........:((




Statusuri triste nr.10:

Cand sOarta imi vA spunE sa paraSesc pamantuL,knd oameni faRa miLa imi vOr sapa mOrmantul,knd zilele pt mn nu vOr mai exista,atunci dar nici atunci eu nu te vOi uita...:(




Statusuri triste nr.11:

Va veni o vreme cand ai vrea sa schimbi trecutul.Iti pare rau ca tot ce ai avut ai pierdut...dar viata merge mai departe si o data cu ea vin si prietenii adevarati.



deutza




Statusuri triste nr.12:

viata asta tare-i gra kand nu ai pe nimenea




Statusuri triste nr.13:

pot sa gandesc cu voce tare ca nimeni nu ma vede nimeni nu ma crede nimeni nu ma aude sunt un oarecare




Statusuri triste nr.14:

Ai fost pentru mine cea mai buna prietena.Ce s-a intamplat..m-ai mintit,iar mie nu imi place minciuna.Ce ai facut?::Ai pierdut o mare prietenie..Te urasc Roxi!!...




Statusuri triste nr.15:

cel care te face sa plangi nu-ti merita lacrimile iar cel care le merita nu te va face niciodata sa plangi!




Statusuri triste nr.16:

e atat de frig..lacrimile mi`au inghetat si nu mai pot sa zambesc traiesc un vis demult apus si nu mai imi revin la viata




Statusuri triste nr.17:

Cand Iubesti,Parca Infloresti...

Dar Cand Ea Nu Te Iubeste...

Parca Ofileste...

Iubirea Pe Care O Purtai... :( :(



by dodokilleru




Statusuri triste nr.18:

In adancul inimii simtzi doar DURERE inima ti se sfasie in mii si mii de bucatele..k el te`a parasit !




Statusuri triste nr.19:

Sa poti sa crezi daca altii te inseala,sa poti sa te ridici knd altii te doboara,sa poti pastra ce altii vor sa alunge,sa razi chiar daca sufletul plange,si cald tu sa ramai chiar daca afara ninge....asta-i arta de a invinge...




Statusuri triste nr.20:

eu pling pentru alcineva tu plingi pentru alcineva dor a trecut timpul asa nestiind ca eu plingem pentru tine si tu pentru mine...?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu