Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Viitorul mi-e indiferent atata timp cat nu poate fii viitorul trecut,...acela-n care eram noi doi.




Statusuri triste nr.2:

Doctori au reusti sa scoate ce am simtit pt tn!Dar m-au avertizat ca sentimentele vor reveni si voi suferii din nou:((... si asa a fost .... cand eram mai fericita ca te-am uitat!!!!!! am inceput din nou sa te plac:(((((=((...iar tie nu-ti pasa de mn=((




Statusuri triste nr.3:

A iubi inseamna fapte,

Nu vorbe ce sunt uitate

Ce candva erau adevarate

Dar acum in suflet mi-s patate



Departe sunt si nu mi-e bine

Zilele trec si-n suflet am suspine

Un dor de casa,un dor de tine

Un trist amar se zbate-n mine.



O ploaie rece ma strapunge

Picuri seci pe fata-mi curge

Orfan iubirii m-am predat

De-a ta iubire m-am lepadat



Tot ce-mi doresc acum

E sa parasesti acest drum

Drumul ce-l paseam doar noi

Eu voi merge inainte,iar tu'napoi



Nu sunt Blaga nici Cosbuc

Sunt doar un simplu om ce duc

Gandurile amare spuse tie

Pe o bucata de hartie.




Statusuri triste nr.4:

N-ar fi frumos,n-ar fi cinstit ...sa nu recunosc ca te-am iubit.....dar cand iubirea e in zadar...sentimentele DISPAR




Statusuri triste nr.5:

Te iubesc, nu-mi imaginez viitorul fara tine,vreau mereu sa te am alaturi, sa fii numai a mea.........




Statusuri triste nr.6:

dream as you live forever...live as you will day today



vot please




Statusuri triste nr.7:

sa nu iubiti baiati care isi bat joc de voi!!




Statusuri triste nr.8:

in anii ce au trecut eu te-am iubit ...

dar u nici gand sa ma fi iubit ....:(:(




Statusuri triste nr.9:

Un an fara el ;( imi lipseshte foarte mult ;( il vreau inapoi, insa nimeni nu poate sa-l intoarca ;(




Statusuri triste nr.10:

E greu sa zambesti knd sufletul este inecat cu lacrimi...e greu sa fi fericit knd iubirea ti`a fost furata...:((:(




Statusuri triste nr.11:

nu pot sa spun decat ca te iubesc




Statusuri triste nr.12:

viatza e ceva rau




Statusuri triste nr.13:

Te-am intanlit in cimitir

Aveai pe piept un trandafir

Te-am sarutat pe maxilar

Si m-ai pleznit involuntar




Statusuri triste nr.14:

Viatsa are Farmecul Ei :x ! Azi te invaluie in Parfum de Fericire :) ! Maine...:-j Itsi Ofera o alta Dezamagire :| !




Statusuri triste nr.15:

Eu inca mai speram atunci cand ti-am strigat sa iesi afara,.......

dar tu ai fost deja plecat!




Statusuri triste nr.16:

nu imi pasa de nimeni, nu iubesc pe nimeni, ca te-am iubit pe tine si am suferit




Statusuri triste nr.17:

Inimioara mea... nu stiu ce-i cu ea,....sufera mereu...dup' un derbedeu!...si ca intr-o zi ...baiatul la ea veni....fara ca ea sa vrea...hai sa ne-mpacam...sa nu ne mai certam...si sa ne pwp...




Statusuri triste nr.18:

vremea este schimbatoare

insa eu nu

nu ma schimb dupa fiecare petala de floare

nici dupa fiecare lacrima varsata vars




Statusuri triste nr.19:

mai bn ratezy un baiat,..... decat sa iubesti un ratat




Statusuri triste nr.20:

Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri.Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri.Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri ceau ramas in urma ta..”:(:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu