Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

din respect pt tine..si pt tot cea fost frumos intre noi...ma opresc aici din a ma ruga de tn...pt k vreau sa ramana cv frumos si pt tine qm va ramane pt mine mereu...si vreau sa sti k tot cemi doresc pt mn iti doresc si tie..si o sa fi mereu o parte din minte..si nimeni nu te va inlokui niciodata in inima mea..vei ramane akolo unde ai fost de knd team cunoscut...vei ramane primul baiat din viata mea..prima mea mare iubire...primu ce a contat q adevarat...si mai vreau sa sti k vei gasi mereu in mn o prietena si o alinare knd itzi e greu...teas ajuta la orice ora...si teas asculta..asta dak u nu decizi sa ma elimini definitiv din viata ta....si o sami aduk aminte fiekre alint fiekre vorba frumoasa pt k au fost spuse

Crazy Raisa: din suflet...si sincere..si poate q enorma durere in suflet itzi spun ultimul si cel mai dureres"TE IUBESC" din tot sufletul meu pt k eu ink te iubesc...vei ramane in mintea si in inima mea tot bubu sau viata..sau iubire...toate vorbele dulci ce mi le spuneai imi vor ramane intiparite in minte la nesfrsit...si poate multe nopti de aqm ininte voi mai adormi q tn in gand...dar sper sati fie bn..si sa ai parte de tot ce ai visat...pt k eu team cunoscut si k un om bun...si tandru,iubitor...si de dragul iubire noastre care din pacate nu a fost destul de puternik pt a rezista ...eu iti vreau doar binele si fericire...chiar dak ni alaturi de mn asa qm am visat mereu...si faptul k u ai fct parte din viata mea atat timp..si ai fost cea mai importanta persoana pt mn...sia pus amprenta in viata mea...si alturi de tn am devenit mare parte din tot ce is aqm..si in fiekre seara voi avea un gand sau o rugaciune pt tine...si sper sa nu raman in amintirea ta o egoista sau o rasfatata qm miai mai tot spus....pt k iubirea mea pt tn o fost sincera neconditionata si nemarginita.....e greu dar imi calc pe suflet si te las sati continui viata pt k eu nu mai am lok in ea...si poate nu intelegeam...dar cel mai dureros lucru ii sa te simti in plus akolo unde candva erai totul....si nu credeam k o sa vina canda si clipa asta dar uite a venit si viata ta inevitabil se desparte de a mea..si mi se spulbera visele..dar nu pot fi o povara la nesfarsit in viata ta si ultimul

lucru care vreau sal simti pt mn e mila




Statusuri triste nr.2:

cand iti va fi dor de mn,amintesteti un singur lucru:tu m-ai lasat sa plec , numai din cauza ta am plecat pt ca mai facut sa sufar pt tn adio "de la corina pt florin




Statusuri triste nr.3:

cand esti uitat de lume si nimeni nu t doreste...cand cel c ti-a fost aproape acum t goneste...cand t ploua peste frunte desi nu sunt nori...atunci traiesti zadarnic..trist..faradatori:(




Statusuri triste nr.4:

cand moartea vine, zambeste-i in fata dai un cap in gura si spunei ca viata nu te lasa.




Statusuri triste nr.5:

dragostea e




Statusuri triste nr.6:

sunt trista ca mai uitat,mai lasat si cu alta te-ai combinat...de ce esti rau cu mine ....tu nu vezi ca te iubesc si pe tine te doresc?....:(




Statusuri triste nr.7:

Nu uita ....tu ai vrut asa...

Na-i vrut sa fie al meu........

Ai vruit sa fii a ei....

Dar ai fak bne....

Ka numa sufeream ...Pt tine......!




Statusuri triste nr.8:

uita`te la mine priveste si invata..eu sunt o regina in fatza lui iar tu esti doar o zdreantza...by me :D..aNnA




Statusuri triste nr.9:

Gindurile negative intotdeauna vin la timp,chiar daca iubesti trebuie sa stii sa pretuiesti [by KoSo]




Statusuri triste nr.10:

Ma regasesc acum in amintirile de alta data

Pentru tine paream ca sunt cea mai frumoasa fata

Timpul a trecut de-atunci si te-ai schimbat

Spune-mi te rog ce te-a determinat

Imi spui ca nu te-nteleg

Dar oare dupa atata timp o sa te mai cred??

[-x

Stiu, nu poti sa ma minti

Ai pe altcineva

Cred ca tot ce a fost frumos

Intre noi, tu ai stricat

Regret tot ce sa intamplat

M-ai mintit, m-ai inselat

Ma privesti, imi zimbesti

Si-mi spui ca ma iubesti

Nu te mai cred

Nu te mai vreau

Nu pot sa te mai iubesc

Ai stricat tot ce a fost frumos

S-a terminat!!




Statusuri triste nr.11:

te`am iubit..dar tu nu mai iubit niciodata:(




Statusuri triste nr.12:

Un carbune aprins e usor de stins dar o dragoste adevarata nu se va stinge nici odata:*




Statusuri triste nr.13:

iubirea incepe cu un sarut sh se termina cu o lacrima




Statusuri triste nr.14:

cand team vazut am crezut ca esti diferit...:(dar acum imi dau seama ca esti la fel ca toti ceilalti...un idiotX(:((




Statusuri triste nr.15:

Am plans de dorul tau iar tie nici nu ti-a pasat...am dormit in clasa pt k acasa ma gandeam la tine..am inercat sa zambesc pt ca ma gandeam la zambetul tau,la ochii tai negri si la buzele tale pe care imi doresc sa le sarut...Cand a venit timpul sa ma placi..era tarziu,viata mea era dedicata altuia iar mie mi-ar fi fost greu sa fiu cu el pt k nici lui nu ia pasat de mine,dar am facut-o..akum sufar pt el,pt k am facut greseala de ai zice da,a renunta la baiatul kre nu mi-ar face asta pt un idiod fara sentimente,caruria nici nu ii pasa de sufletul meu,de inima mea,pe care a sfasiat-o in milioane pe cioburi inghetate..cel putin visul s-a indeplinit..l-am sarutat,dar acum regret cat se poate de mult prostia asta!




Statusuri triste nr.16:

ti-am dat inima si tu te-ai jucat ku ea...ti-am dat viata mea dar tu i-ai pus capat cand ai plecat...de ce esti atat de nemernic?cum poti ucide o iubire?iubirea mea te va bantui si iti va parea rau...




Statusuri triste nr.17:

eu ieri am mers la plimbare a defapt nu am mers ca a murit mama




Statusuri triste nr.18:

viata este un vis,visul o speranta,speranta e totul,totul e nimic




Statusuri triste nr.19:

desi imi placea de un baiat care imi promitea o relatie....eu mam indragostit de tine din prima clipa in care vecina ta mi te-a aratat in statia de autobus din centru...de cum team vazut eu nu ma mai opream din a te privi si nici tu nu te puteai opri...apoi nu team mai vazut o vreme si desi nu iti styam numai numele eu muream in tacere de dorul tau...acum cand ne putem vedea din nou nu ne mai putem lua ochii unul de pe altul....eu am puso pe vecina tah sa vb cu uh despre mn....iar uh vrei sa vb cu ea despre mn....nati mai reusit astha pt k frigul este taios...mie imi place de tine pt k in loc sa te urci in autobuzul cu care ajungi mai repede acasa....te urci in autobuzul in care sunt eu...si dimineatza....in loc sa te urci in autobuzul care t duce la scoala tah...te urci in cel in care sunt eu si te asezi langa mn...insa nu am curajul sati vorbesc...si nici uh nu il ai:Pasa k tacem....si fiecare cauta contactul fizic cu celalalt:Pstyu k exista ceva intre noi desi ejty mai mare cu 3 ani decat mn!!!!:P:P




Statusuri triste nr.20:

I'm coming home,

I've been gone for far too long.

Do you remember me at all?

I'm leaving,

Have I fucked things up again?

I'm dreaming,

Too much time without you spent.



It hurts,

Wounds so sore.

Now I'm torn,

Now I'm torn.



I've been far away,

When I see your face,

My heart bursts into fire.

Hearts burst into fire.



You're not alone,

I know I'm far for home.

Do you remember me at all?

I'm leaving,

Do you wait for me again?

I'm screaming,

No more days without you spent.



It hurts,

Wounds so sore.

Now I'm torn,

Now I'm torn.



I've been far away,

When I see your face

My heart bursts into fire.

Hearts burst into fire.



My bed, so cold, so lonely.

No arms, just sheets to hold me.

Has this world stopped turning?

Are we forever to be apart?

Forever to be apart.



It hurts,

Wounds so sore.

Now I'm torn,

Now I'm torn.



I've been far away,

When I see your face

My heart bursts into fire

Hearts burst into fire



I'm coming home,

I've been gone for far too long.

I'm coming home,

Do you remember me at all?

Do you remember me at all?



I'm leaving,

I'm screaming,

I'm dreaming.



When hearts burst into fïre!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu