Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Sunt luciana j îl urask p fostul meu prieten a zis timp d 4luni k ma iubejte dar d fapt el fakea doar mijto . Sa fie blestemat j sa nu aiba parte d iubire orike baiat kre a fakut o fata sa plânga. Pt a vb q mn akesta e id meu lucy_boby11




Statusuri triste nr.2:

e usor sa plangi la comanda dar knd ti se rupe inima nu poti rade deci e mai usor sa plangi decat sa razi




Statusuri triste nr.3:

vreau sa stii ca te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu chiar daca nu ma mai iubesti oricum eu stiu ca in sufletul tau doar pe mn ma iubesti pt ca iubirea adevarata nu se spune niciodata




Statusuri triste nr.4:

incearka sa invingi lakrima ku un zambet kiar si atunci kand doare




Statusuri triste nr.5:

Invatza sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare ...




Statusuri triste nr.6:

de tristete




Statusuri triste nr.7:

nu ma cauta ..nu ma suna cu nr privat ...stiu cine esti..un depravat




Statusuri triste nr.8:

daca soarta ne desparte si nu ne putem vedea, iti doresc succes in viata si te rog nu ma uita!




Statusuri triste nr.9:

Ciudat;......prea des gandesc la ceea ce ma doare,

Si rar, la cele ce mi-ar fii folositoare.

Da, stiu ca nu ajuta la nimic,

Atata doar, ...c-a mai trecut un pic .




Statusuri triste nr.10:

viata fara uh este foarte trista,gandul imi este la uh si iubirea ti-o port mereu......fara uh st trista ,,,,te yubesc nu ma uita viatza mea




Statusuri triste nr.11:

atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei care au avut incredere in tine:(




Statusuri triste nr.12:

Tzi-e dat sa suferi ca sa devii mai tare,

Nu sa te prabusesti

La prima incercare!




Statusuri triste nr.13:

Nu iubi un blond ca e vagabond

Iubeste un brunet ca e mai destept




Statusuri triste nr.14:

cel ce-ti da dorinta sa traiesti, acela ti-o si ia




Statusuri triste nr.15:

Google google




Statusuri triste nr.16:

stiu cand esti suparata, stiu cand tu tii la altu, vad si chiar imi pare rau; te iubesc si-ti spun ADIO!!!!!!!!!!




Statusuri triste nr.17:

Ku lacrimi dure am plans knd ai plct

Akm ai altzi prieteni,

P mine m-ai uitat!

By Blondy'sS




Statusuri triste nr.18:

Viaţa nu-i roz ! Eu o vopsesc în verde ! Am pierdut tot ! Deci nu mai am ce pierde ! Nu beau de supărare ! Eu beau de sete ! Sunt la poarta Iadului şi tai bilete




Statusuri triste nr.19:

e absurd sa urasti trandafirii doar pt k te-a intepat un spin:(




Statusuri triste nr.20:

..M..da mai zi ceva........:(:(:(:(...........ma minte pe fata sa te uiti in viata.....sa te uiti inapoi si sa ziki..ca ..lasaaaaaaaaaa:(:(:(:(................ www.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu