Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

faine toate statusurile , bv ;)




Statusuri triste nr.2:

te iubesc....de ce nu te mai intorci........ nu mai pot fara tine




Statusuri triste nr.3:

plang si rad in acelasi timp...nu ma intelegi..dar mereu esti langa mine la bine si la Rau




Statusuri triste nr.4:

viata e dura ........dar pe mine ma doare enorm sufletul pt k mai parasit....blestemat sa fiii ala care ai sa inseli sau s parasasti o fata



Valy dute draqu .Te urasc din tot sufleul !!!




Statusuri triste nr.5:

am o jumatate de ora de cindd am scapat indiferenta din miini,deja mam facut atlet si nam mai prinso,am nevoie doar de indiferenta,sportul til las tie sati prinzi inima




Statusuri triste nr.6:

Ash VrEa Sa VaD qUm CaZyI dElA BaLcOn TiPaNd Cu ToAtA gUrA iAr Eu De SuS sA-tI fAk AdY0 Cu MaNa!...[:X]




Statusuri triste nr.7:

daca ma iubeai ma tineai langa tine acum ca nu st langa tn plangi dupa mn dar e prea tarziu sti ca nu mai pot fi a ta cand am fost miai ranit inima




Statusuri triste nr.8:

nu inceta niciodata sa ubesti pt k nu stii nikiodata cn se poate indragosti de zambetul tau




Statusuri triste nr.9:

Te IuBeSk DaR nU tE iErT.. MaI bNe SuFr Si Te PiRd .. MiI CAlCaT iUbIrE iN PiCIoRe Si DOrE:((




Statusuri triste nr.10:

Pentru tine fac orice

Si ma intrebi de ce?

Oare de ce?

Dar timpul a trecut

Si nu pot lua inapoi un suflet pierdut!




Statusuri triste nr.11:

am plecat din tara doar ca sa te pot uita....dar nu reusesc...mi-e mai greu ptr ca traiesc cu amintirea ta....adorm cu tine in gand si ma trezesc gandindu-ma la tine....chiar daca am pe alcineva nu ma pot gandi decat la tine...pacat inca ca tu nu mai vrei sa ma ai....cand iti vei da seama ce ai pierdu va fi prea tarziu....te voi iubi mereu...chiar daca tu nu vei mai stii asta




Statusuri triste nr.12:

fie ca acolo unde va curge lacrima mea sa creasca un pom, pomul sa faca fructe ,fructul sa fi tu ,iar tu sa fi al meu




Statusuri triste nr.13:

il iubesk dar el nu vede........




Statusuri triste nr.14:

D'zeu ne.o dT sa traim fericiti..dA ai clipe kare mai sh plangi...suferi..:(...sh vrei da dai timpu'inpoi...da nu poti...el tot inainte merge...sh is multe amintiri lasate purate de vant..:(....sh clipele acelea frumoase....in gandul thau....sh nu le poti scoate din el..:-




Statusuri triste nr.15:

Traiesc intr-o lume plina de minciuni,de oameni rai si orgoliosi...As vrea ca lumea mea sa fie altfel...Pentru ca sufletul meu e diferit...




Statusuri triste nr.16:

Te rog sa zambesti cu mine in suflet...Tristetea alung-o din inima ta...




Statusuri triste nr.17:

Sunt reala...Sunt eu...Sunt exact unde trebuie sa fiu acum...




Statusuri triste nr.18:

Chiar dacă în spatele unui vis se poate ascunde un coşmar…nu uita să crezi în tine şi toate problemele încet dispar




Statusuri triste nr.19:

Dc DoAmNe MaI ExIsTa IuBiRe??? DaCa PrOVoAcA DoAr SuFeRiNtA:(:((:((:( Dc??? :((:((:(




Statusuri triste nr.20:

sunt super tari:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu