Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Peste ani si peste zile poate tu mai vei uita dar te rog un singur lucru: cheama-ma la nunta ta!




Statusuri triste nr.2:

In inima mea iubirea sa moara,mancata de carii in ritm de vioara,sa urle,sa planga in bezna murdara




Statusuri triste nr.3:

se intampla uneori sa iubesti o persoana pana la infinit dar ea te tradeaza....pt scympul meu auras giku esanu




Statusuri triste nr.4:

Stiu k ma vrei......si stiu k-ti amintesk de ,,dragostea din tei''




Statusuri triste nr.5:

Nu te uita in spate...asta ar putea sa te afecteze knd vezi iubirea vietii tale saruntandu-se k alta fata.....E greu sa il mai ierti si tot ce iti spune sunt vorbe in vant.....Tu il vei crede, stiu, dar knd te ve insela inca o data dupa 100 de ori vei stii k e momentul sa te desparti de el...




Statusuri triste nr.6:

Ca sa poti supravietui, trebuie sa inveti sa-ti ascunzi adesea emotiile, sentimentele...




Statusuri triste nr.7:

cand te vei gandi la mn as vrea sa zici : uite boule,... ea chiar tinea la mine:|




Statusuri triste nr.8:

Nu Plange K S'a Terminath Ci Zambeste K ai Scapath...sts BY ella..id- dj.ellaa




Statusuri triste nr.9:

Maine incepe scoala




Statusuri triste nr.10:

:(




Statusuri triste nr.11:

sunt un trandafir ...fara sparanta si fara destin...:-




Statusuri triste nr.12:

te iubeam..dar nu stiai ...te iubeam ..dar nu credeai..te iubesc si acm ma crezi ..te voi iubi si cred ca vei simti




Statusuri triste nr.13:

te-am iubit te voi iubi pana cand moartea ne va desparti,akolo sus scrisa 'ntr-o stea, va sta pe veci iubirea mea:X:X:X:X




Statusuri triste nr.14:

Ahhhhhh!!!.....Viata asta credeam ca va fi blanda cu mine...




Statusuri triste nr.15:

Sunt o proasta ca te-am iubit

Desi nu e vina ta

Eu te vreau pe tine

Si u o vrei pe ea !

....nici nu stii ce pierzii




Statusuri triste nr.16:

Suna-ma nu conteaza ora, eu voi fi aici

Intre cei 4 pereti ai camerei mele

E important cel putin, sa iti spun ca lipsa ta ma doare

Si nu sti cat …:(




Statusuri triste nr.17:

de succes




Statusuri triste nr.18:

nu te deranja sa ma cauti nu te deranja sa vezi ce fac nu te deranja sa imi spui TE IUBESC dar ma pot deranja sa-ti spun cat de mult te ador




Statusuri triste nr.19:

Oare mai simti ce simt si eu

Ma tot intreb mereu

Ce simplu mi-ar mai fi

Daca eu nu te-as iubi

Am avut tot si am pierdut

Ai plecat intr-un minut

Tu ti-ai ales alt drum

Mi-ai spus numai ramas-bun




Statusuri triste nr.20:

Nici nuu` stii` ce`a f0st in sufletuu` meuu`, da nici nuu` mai c0nteaza .. Sh knd 0 sa`tsi dai seama, s` ramai q prietenii` tai sh q 0rg0liuu` tauu`!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu