Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Zambeste mereu...chiar daca esti trist...




Statusuri triste nr.2:

Oamenii se intalnesc si se cunosc. Apoi se despart. Se despart pentru ca au facut imprudenta de a se cunoaste. Se despart dar nu se uita!!!




Statusuri triste nr.3:

Glumeste in iubire,dar nu iubi in gluma...




Statusuri triste nr.4:

odata miai zis k ma iubesti si peste 3 zile miai zis k a fost o gluma dupa care mai lasat sa plang acum ma iubesti cu adevarat si te las sa plangi




Statusuri triste nr.5:

Cerul plange cu lacrimi de sange, ca ai luat-o pe ea si m-ai uitat pe mine!:(




Statusuri triste nr.6:

Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam

cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de

dorul tau, acela ai fost tu :X




Statusuri triste nr.7:

nu m`asteptam ca de maine am sa raman fara tine si ai sa`mi rupi sufletul ... daca tie tzie mai bine sa nu mai stau langa tine eu am sa fac cum spui u ...




Statusuri triste nr.8:

dak in cursul vietii tale vei ajunge fericit,nu uita acele zile cand de mine ai fost iubit




Statusuri triste nr.9:

viatza e prima tarfa care ma facut sa plang...dnd..




Statusuri triste nr.10:

ploaia din nori care se scurge si lacrimile mele...,eu ti-am cerut dragostea ta i-ar thu meai dat durerea ta




Statusuri triste nr.11:

ce a fost intre noi:o dragoste,o minciuna sau o obijnuinta dar ce a fost a fost un vis mumos...dar acel vis a ajuns sa ma raneasca...nu mai pot trai asa...




Statusuri triste nr.12:

credeam k voi putea gasi o dulce fericir,in sufletul duios si bland,in dulcea ta privire.credeam k floarea ce-am ales e cea mai dulce poate,din cate sunt pe acest pamant.credeam si-n ochii tai,in zambetu-ti fatarnic,dar cum se-ntampla uneori,m-am inselat amarnic...




Statusuri triste nr.13:

il vezi mereu.Te gandeshti.Oare va fi vreodata al tau?oare cand vei inceta sa ramai doar cu gandul la el.Sa plangi .Incerci sa il apropii de tine.Dar fiecare miscare e in plus sh nu ajuta la nimic.Oare trebuie sa renuntzi ?Vei spera in continuare?Sau vei incerca sa il uitzi..E ceva anormal? in plus ochii kare nu se vad se uita....si nu ar fi doar atat ...potzi sa iubeshti pe cineva care te iubeshte? mai rar ...




Statusuri triste nr.14:

este trist atunci cand varsta nuti da voie sa uibesti,dar este frumos atunci cand iubesti fara frica gandindute ca iubirea nu are lege,esti trist atunci cand suferi pentru o persoana care isi bate joc de tine,este trist cand toti prietenii iti zic ca pe persoana pe care o iubesti nu se gandeste la tine.dar este frumos cand iti vei da seama ca prietenii tai nu au dreptate si ca el te jubeste




Statusuri triste nr.15:

cand viata pare trista...crede!...cand simti ca nu ai speranta,eu cred ca potzi avea...incerca doar un zambet si vezi ce v-a urma:)




Statusuri triste nr.16:

Prietenii adevarati nu exista decat masti de ceara care vin si pleaca




Statusuri triste nr.17:

STAU K PROASTA IN PLOAIE....SI TE ASTEPT SPERAND.SI INGHETAND K U VEI VENI DAR AUD A DOUA ZI K U AI MURIT SI K AI FI VRUT SA VI DAR NU AI MAI PUTUT PT K EA DIN GELOZIE TEA OMORAT




Statusuri triste nr.18:

credeam ca traiesc un vis departe de realitate

shi ca'ntre noi avea sa fie un sentiment aparte

dar esti departe...mult prea departe de mine

sufletul meu e gol acum varsa lacrimi shi suspine




Statusuri triste nr.19:

t iubesc..............dar degeaba

sufar k proasta pt un `nimeni`

lacrimi peste lacrimi.....pt cine?

tot c imi doresk e sa t pot uita.....insa ku timpul tot mai molt simnt nevoia sa fiu alaturi d u....:((((((

de c atunci knd dai uitarii pt o perioada.........apare din trecut acel cineva shi iti spulbera visele,sperantele shi incepi iar a suferi.....insa sin kuza cui.....din kuza ta shi a lui




Statusuri triste nr.20:

Nu plange ca s-a terminat

Ci Zambeste ca te`ai scapat!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu