Mass-uri

Mass nr.1:

"Dont worry

dont cry"

say bieber

and smiley.




Mass nr.2:

nu fii surprinsa k ma uit asa insistent la tine, n-o fak k esti frumoasa,....da' stiam k dracusorii au coada si vroiam sa vad a ta unde este...




Mass nr.3:

DASCALILOR NOSTRII IUBITZI



Dak vretzy sa va impunetzy in fatza noastra ,

S-o facetzy prin calitatzy umane shy intelectuale.....

Nu prin vorbe grele, motivate de situatzyy nashpa, actualeeee!




Mass nr.4:

foaie verde de lalea da-te dreak din calea mea , frunza de mar altoit, da-te dreak de nesimtit ... si asa se incheie , da ...povestea mea




Mass nr.5:

ba, se scumpeste painea; hai sa mancam cornuri, daca si tu esti impotriva ridicarii pretului la paine ,da massul mai departe.




Mass nr.6:

mai bine sa fii urat pentru ceea ce esti, decat sa fii iubit pentru ceea ce nu esti




Mass nr.7:

rostul vietii e sa te bucuri ca traiesti.....asa k ,....bucurati-va de fulgii de azi,....de tot ce puteti si cat puteti...




Mass nr.8:

Korekt,....fara rusine imi iau CE si CAT mi se cuvine.....




Mass nr.9:

...caci viata e TOTUL si totul e NIMIK!!!




Mass nr.10:

TE iubes dar nu uita esti in inima mea.




Mass nr.11:

Sunt o fata care stie ce vrea . Nu am pe nimeni si mi-e bine asa! Imi place viata nu ma poti judeca, nu trebuie sa-ti scriu vreun raport pe unde umblu, sau cand ma intorc S




Mass nr.12:

Nu va rog,.....nu va cer credit;

Imi iau singur,...k merit!




Mass nr.13:

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita




Mass nr.14:

:D cf??




Mass nr.15:

Constat ca nu pot face fatza distractzyey realitatzy,.....asha ca ....incerc sa visezzzz....! ;))




Mass nr.16:

Meritam noi , oare, albul asta pur al zapezii care acopera, innobileaza totul, ...........ne-acopera si pe noi?........Cred ca doar copiii ar merita zapada!




Mass nr.17:

Voi radeti de mn ca sunt altfel...dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel:))




Mass nr.18:

cel care citeste e un fraier zau

cel care asculta e iubitu meu




Mass nr.19:

dnd..................invat psisica sa latre




Mass nr.20:

DnD-schimba-te,.....daca nu vrei sa fii schimbata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu