Mass-uri

Mass nr.1:

ce este massul? este partea de vorbire care nu ajuta la nimic si te enerveaza.




Mass nr.2:

te iubesc




Mass nr.3:

de tristete




Mass nr.4:

dekt s ity aprind o lumanare may byne o fumez




Mass nr.5:

In softuri sa ne luptam sau motoarele sa le turam?




Mass nr.6:

Chiar n-am nevoie de sfaturile voastre,....pot gresi si singur!




Mass nr.7:

Ursulet de catifea

Te iubesc, dragostea mea




Mass nr.8:

sunt cea mai tare? da mai departe si cine crede asta ati va da buzz




Mass nr.9:

azi e maine maine e poimaine at c drak se intampla:@ de nu mai jtiu c ee




Mass nr.10:

Nu intotdeauna trebuie sa intoarceti pagina,..... mai trebuie si rupta din cand in cand!




Mass nr.11:

Stii k-ai intrat pe teren minat?......vezi, nu-i lok de trishat!




Mass nr.12:

Potzi sa ma-njuri, sa ma huleshti, sa dai ku pietre,

K-am dobandit imunitate;

Da’ mai ales akum , kand shtiu k’ am dreptate!




Mass nr.13:

Maruntel si apasat ca in Ramnicu Sarat




Mass nr.14:

Iubiti baiatul care va iubeste!




Mass nr.15:

Google google




Mass nr.16:

Ieri am fost la tn acasa ,

Uh miai pus pita pe masa,

Io ti-am zis ca numi place ,

Si mam taiat cu lama .




Mass nr.17:

suntem prieteni buni, dar la un moment dat unul dintre noi devine papagal. Sa va zik povestioara: "eu mananc, tu mananci! eu ma jok, tu te joci! eu m-arunc de la balcon, tu te arunci de la balcon! deci, raspunsul este k nici uh nici eu nu suntem papagali! eu knd m-am aruncat de la balcon aveam parasuta, iar tu nu!




Mass nr.18:

Au gait-o pe ELODIA...Unde credeti?...La dentis,sugea p**a unui politist!..In pafure sun o craca ii sugea p**a lui CIOACA!!...Era infipta in cuie,in timp ce facea o muie..!Era fata politista pedeasupra si muista!Mai era si avocata,apara p**a lui Cioaca!Ca sa da si disparuta,a plecatca nu-i f****a!Acum e intr-o rulota,suge p**a unui popa!Pe o banca-n parculet si cu p**a-n curulet!Iar cand Cioaca va afla pe loc o va aresta.




Mass nr.19:

ochi caprui : fura inima oricui

ochi verzi : niciodata sa nui crezi

ochi albastri : curu broasti

trimite mai departe :x:X:X:x




Mass nr.20:

Ai chef sa faci pe desteptul sau tocmai te-a pocnit inspiratia?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu