Mass-uri

Mass nr.1:

de ce te uiti la mn daca nu am placi...




Mass nr.2:

cine se trezeste de diminetaza.......ksak toata ziua:))




Mass nr.3:

Prieteni si amici, vorbim mai tarziu pentru ca am foarte multa treaba si trebuie sa demonstrez odata pentru totdeauna ca pot si fac, nu incerc. Trebuie sa demonstrez unei persoane ca la un moment-dat se poate baza pe mine in orice situatie! Lucru carora, unora le se pare imposibil! Ciao vorbim dupa ora 20:00!




Mass nr.4:

Datorez scuzeee shi nishte beri alora le-am zis odata k viatza-i de rahat!

Pardon,....noi,...unii din noi, suntem cei care o imptuzim....!




Mass nr.5:

Barbatul cand iese din zona lui de confort isi iese din mintzi.....asa ca , fetelor￿
DRAGI OBSEDATI DE MASSURI CITITI SI INVATATI --> Aviz pentru amatorii de massuri: 1. Directorul de la Yahoo nu inchide Yahoo-ul ... nu'i atat de prost 2. Nu e nici un copil cu grupa sanguina abcxyz care moare de plictiseala acuta in Koreea comunista... 3. Nu iti apare iubirea adevarata pe monitor daca restartezi de 5 ori compu, sari de 3 ori pe geam si iti omori toata familia cu o surubelnitza 4. Rugam toti amatorii de mass sa fie dragutzi si sa se sinucida, sau sa roage pe cineva sa ii execute... Multumim, Directia anti-tembelism (da mai departe dak esti de acord cu mine)




Mass nr.6:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu.....super frumos mass-ul asta..




Mass nr.7:

rugam TOTI prostii, imbecili si dobitociiii si cretiniiiii, tampitiiii, obositiiii, distrusiiii, terminatiiii, idiotiiii, limitatiiii, retardati si handicapati sa nu mai trimita aiurea mesaje despre - noroc in dragoste, blesteme, sau alte porcarii de acest gen pt. ca NU NE INTERESEAZA!. Trimite mai departe acest msg daca te enerveaza si pe tine la fel ca pe mine. Daca nu inseamna ca faci parte din grupul celor care le trimit? ratatzi (Campania anti-mass)




Mass nr.8:

vreau o viatza noua si de restu' caramele:)))







va rog ff votati-ma




Mass nr.9:

Prietenii falsi sa imi dea un Buzz... astazi fac prezenta..




Mass nr.10:

Campania anti-masuri .......suntem in potriva a ne deranja numa cu prostii , va rugam nu mai dati masurii .......... aaaaaaaaaa scuzatima si acesta este un mass ;)) :)))




Mass nr.11:

Dute in bucatarie, deschide butelia, las'o aprinsa 20 de minute si apoi intoarcete si aprinde o bricheta si iti va aparea numele persoanei iubite pe tavan...a functionat???




Mass nr.12:

-Cum tii o secretara ocupata??

-????

-Ii dai o foaie pe care ai scris pe ambele parti ˝Intoarce foaia˝...




Mass nr.13:

scoala:aventuri in casa mortii!directorul:bufly,spaima vampirilor!elevii:familia bundy!diriginta:xena,printesa razboinik!nota 3:chestiunea zilei!nota 10:fenomen paranormal!chiulul de la ore:sort la minut!chiulangiul:disparut in misiune!profesorul in clasa:doctor in alaska!profa de geografie:tarzan in jungla!elevul lenes:nemuritorul!elevul silitor:specie p cale de disparitie!femeia de serviciu:sarmana maria!sedinta cu parintii:intalnire de gradul 0!dupa sedinta:spitalul de urgenta!cancelaria:cafeneaua groazei!soptitul:doar o vorba sa-ti mai spun!copiuta:te uiti ji castigi!catalogul:dosarele x!sfarsitul orelor:am intalnit ji romani fericiti!clopotelul:lumina calauzitoare!curtea scolii:jurasik park!profesorul ji elevul:razboiul stelelor!




Mass nr.14:

Ai dorinte, ai planuri, ai prioritati,.......descurca-te, frate !




Mass nr.15:

Din ''sfera'' mea venii cu greu,.....

...Sa-mi duceti voi si OF-ul meu !




Mass nr.16:

Ce mi-ai face dak as fi aqm lg tn?

1)m-ai lua in brate

2) m-ai saruta

3) mi-ai spune k ma iubesti

4) mi-ai spune k iti lipsesc

5) mi-ai spune k ti-a fost dor de mn toata ziua

6) mi-ai spune k ai muri fara mn

7) mi-ai spune k ma urasti

8) mi-ai spune k ai vrea sa o punem

9) mi-ai spune k sunt tot ce ti-ai dorit

10) mi-ai spune k ma consideri super dragutz/a

11) mi-ai spune k nu vrei sa ma mai vezi

12) mi-ai spune k sunt frumos/frumoasa

13_ mi-ai spune k sunt cea m




Mass nr.17:

ochi cabrui sunt blanzi si de dragoste flamanzi chiar daca rad sau sunt tacuti te indeamna sa-i saruti dai mai departe daca ai ochi caprui




Mass nr.18:

Judeca-ti succesul dupa lucrurile la care a trebuit sa renuntzi pentru a-l obtine .




Mass nr.19:

Ce au in comun Drogatii si Caii???........... Sunt depenteti de Iarba




Mass nr.20:

[:*] ~~!!! iTi DorEsc sA ai 4 ma$ini iN fAta CaSei______:~~Un BMV,Un LOGAN,UN MERSEDES si DACIA

eu spun:

-[poLitia,poLitia,am gaSit ma$inile fuRate] ~[:*]~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu