Mass-uri

Mass nr.1:

Te iubesc in vis:X

Te iubesc in scris..

Esti sufletul meu

In veci vei fi mereu

...Inima mea te vrea:X




Mass nr.2:

Soarele ne-a facut cu ochiul; (a vrut sa glumeaska)......

.....si s-a fakut intuneric si frig !




Mass nr.3:

Te-am iubit dar nu ca esti sarac, eu tin la tn!




Mass nr.4:

De mine , poimaine , n-om mai avea serviciu ,.............

.. sa mergem cu totii , sa umplem ospiciu'




Mass nr.5:

nu te deranja sa-mi iei un buchet de flori ca deja am pe alt cineva pt ca u nu ai fost langa mine de ziua mea :))




Mass nr.6:

de iertare




Mass nr.7:

O sa vin sa te vad!Imi doresc sa te ating,sa-ti simt fiecare vibratie.Vreau sa te am si sa fii sclavul meu!O sa arzi in calduri,o sa te tavalesc in tot patul si o sa te fac sa transpiri,ca un taur in calduri.O sa te am si promit ca 10 zile nu mia iesi din casa! Ai sa fii doar al meu si ai sa simnti in fiecare particica a trupului tau,prezenta mea!....................................................Nu te bucura prea tare...................sunt eu "GRIPA PORCINA" =)):))




Mass nr.8:

si cei mai frumosi ohi pling!




Mass nr.9:

pioneza bago in cur si dai viteza




Mass nr.10:

deteeee baaaaaa k kred k kade..........




Mass nr.11:

eu sunt o floare tu esti un crin si iti propun sa ne iubim:-*:-*




Mass nr.12:

era o data un politist s k popa,politistul rb sa dea kuiva amennda ,sa intalnit k popa , popa era p o bisicleta,s uita politistul k se uit p l bisicletza s i zice popa putetzy merge inaintze , lk kre popa m duk taika k dzeu inainte , zice politistul : aaa 2 p bisicletza? ia de aici 50.lei amenda =))))))))




Mass nr.13:

Anti MaSSSSSSS




Mass nr.14:

stasuri pentrubaieti




Mass nr.15:

ma cac in barca




Mass nr.16:

ete pula vb lumea




Mass nr.17:

esti bou .. k nju tii la mne shi tii la o panarama .. :-j




Mass nr.18:

foaie verde puisor tu dai BUZZ yo dau igg




Mass nr.19:

e prima iubire a ta si ai ranito si teai ratacit de inima lui inima ta e suparata si il cauta in disperare dar el poate e cualcineva si nu te mai vrei inima lui a fost prea ranita sa te mai caute si sati vorbeasca




Mass nr.20:

(trimite asta la toate lista ta)a fost odata o fata care plangea mereu pana intr-o zii cand in fatza ei a aparut iubirea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu