Mass-uri

Mass nr.1:

Pe bancuta de la sc :) era o coaja de portocala si pe ea scris TE IUBESC IUBIREA MEA :-*:-*




Mass nr.2:

Ai bAnI vInO VeRe ; Na-I BaNnI, dU-tE vEeRe !!! scz, dew .....mass.....




Mass nr.3:

Intra, nu te strecura,

Nu jongla shi nu trisa...

In fond...este viata ta !




Mass nr.4:

cum ma consideri, omule dak ma consideri o vak sa stii ca uh esti un bou :))




Mass nr.5:

REZISTA !.......SUPORTA !......SPERA !

Pana cand ?

Pana cand visele devin realitate si-atunci , o sa vezi cu ochii tai ca se poate !




Mass nr.6:

luati o pauza




Mass nr.7:

Disperato!...Închide usa că-ți ia curentu' și bruma de minte ce ți-a mai rămas! :)) :)) :))




Mass nr.8:

Dimineata vine,vine

Silvia aduna prune

Prune coapte si gustoase

In proces de putrefactie ramase




Mass nr.9:

cumpara prosti cu cat te vinzi?




Mass nr.10:

taxu cu masa se futeau si copilu ii filmau




Mass nr.11:

sunt Carmen.




Mass nr.12:

dragostea este ca o floare ... te pisi pe ea si creste mare:))




Mass nr.13:

CiTiti INTERZIS MAJORILOR: te uiti la monitor cu mana pe mouse ...te uiti la monito cu mana pe tastatura? da? ok zici :doamne fereste/nimik /razi da? ok ..trimiti mai departe /imi dai ignore/ma bati nu?? da! ok continuam? nu k ma plictisesk!




Mass nr.14:

mah berbecule ....ti-am zis mahi ca ii popa ....tu nimik ....batman ,batman....




Mass nr.15:

Cand va trece pisica prin camera ta trage-o de coada si nu ma uita




Mass nr.16:

iubirea e vis visul e speranta speranta e totul totul e nimic




Mass nr.17:

_cioc cioc

-Cine e?

-Funia

_Funia si mai cum?

Funia cu un nod(=)))




Mass nr.18:

avem in clasa un sobolan se numeste jocea aurel vasile pute=))rau=)):)):)):))




Mass nr.19:

la bine si la greu am pe cineva mereu.....bexxxxxx




Mass nr.20:

am floci

am croci

am pula

am marura

sunt un boss

sunt un paros



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu