Mass-uri

Mass nr.1:

Buna[scz de mass l-am primit ji eop]=))




Mass nr.2:

am gasit`o pe elodia e la wc dar a mers mama si a tras apa ma duc sa o caut in conducta de la wc:-&bleak




Mass nr.3:

Fericirea prea mult nu dureaza!...In final, tot banii conteaza!




Mass nr.4:

in padurea cu alune aveau casa doi pitici ,vine pupaza si spune pleaca naibii de aici




Mass nr.5:

sunt ceea ce sunt nu sunt ceea ce nu sunt nu sunt ceea ce as fi frut sa fiu sau poate sunt si nu stiu




Mass nr.6:

Nu te uita la avatar!!!... stiam ca o sa te uiti:-))




Mass nr.7:

Asta e povestea mea,

Nu te baga!

Asta e iubirea mea,

Nu mai spera!

Daca am gresit cumva,

Nu-i treaba ta!

Daca am ales asa,

E viata mea!



Votati!Va rog mult!:-*




Mass nr.8:

suparata pe viatza asta rea ...si care e o curva




Mass nr.9:

dak invetzi sa ai rabdare,....itzi iese totul

exact atunci cand nimeni nu te crede-n stare




Mass nr.10:

toate vreti sa fiti vedete,

sa aveti masini cochete,

sa va gasiti soti bogati

..........................

dar oare le meritati?




Mass nr.11:

ochy kapruy :

`-misterios/a;

`-sincer/a;

`-iubitor/are;

`-cuceritory;

`-special/a;

`-sukar/a;

`-nikiodatha single;

Astya suntem noy frathe....n-ai ce-i face ;) suporta...;)

(scz de mass :p)




Mass nr.12:

M-am indragostit de ochii tai,iar tu de banii mei.Prima data tu mi-ai zis ca sunt un inger din vis,apoi eu ti-am dat bani si pe loc m-ai sarutat(ma mir ca nu m-ai violat).M-ai invita la cafea,si-am platit din pensia mea...si eu rau m-am suparat si de-acolo am plecat.Ai intrat pe mess si mi-ai dat un buzz...mi-ai dat si un mass si eu un ignore ti-am tras.




Mass nr.13:

CE CREZI DESPRE MINE (SINCER)?

1MA IUBESTI?

2VREI SA FI CU MINE?

3CREZI CA ARAT BINE?

4M-AI PUPA?

5SA FIM AMICI!

TRIMITE-L MAI DEPARTE; L-AM PRIMIT SI EU .DA RASPUNSUL REPEDE, LA URGENTA!!!!!!!!!




Mass nr.14:

triste




Mass nr.15:

██████████




Mass nr.16:

nani nani dormi usor

fara teme la biro

fara mate ,sau romana

mai bine dormi pana se suna.




Mass nr.17:

2x2=4 4x4=8 1x1mm3=are creierul tau!daca nu are atat zi u cat are...dau un exemplu 9x9394x9459x3=Cat esti de prost u!toti fraierii incearca sa calucleze:))




Mass nr.18:

Vezi, ....k dak mai faci mult pe nebuna,...s-ar putea sa shi ramai asa!!!




Mass nr.19:

Urcusul e greu de urcat, dar privelistea e minunata!

delya - voteaza, plzzz :x




Mass nr.20:

Intr-adevar, ....adesea is greu de suportat,.... dar nu fac nimic pentru a-mi falsifica atitudinea ºi comportamentul doar de dragul de a place tuturor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu