Mass-uri

Mass nr.1:

iubirea adevarata dureaza doar 3 zile:D




Mass nr.2:

scz pentru mass dar vreau sa-ti zic ceva



Imi dai Ignore plizz??




Mass nr.3:

[:X]....DnD...:XFeNoMeNe StRaNiI[:X]:-S[DnD]:X




Mass nr.4:

imi vine sa fac pipi...tra la la la ce as putea sa fac??




Mass nr.5:

dulshe sau amara...cuminte sau vulgara...raman mereu originala..:X:X by :XAnKa:X




Mass nr.6:

DND ! sunt la 5 metri sub pamant, dak deranjezi iti fak lok shi tie :))




Mass nr.7:

acum dami un mas pentru a til da inapoi :))




Mass nr.8:

ninge ninge cu profi ninge ninge cu 10 ninge




Mass nr.9:

Hai sati spun si eo ceva:

Stausul tau nu are valoare!!!

In schimb al meu costa parale




Mass nr.10:

abia astept sa vina ziua aia....kand o sa pot sh eo face tot ce am pe suflet.....dar o sa vina....sper din suflet....k o sa vrea.......lasa.....k vorgesk eo cu ea;):X:(:-




Mass nr.11:

PD-L-istii siau cumparat si ei sediu de partid nou , l-au modernizar.. si.a pus termopane, gresie... la un moment Base ii spune lu Boc: eu am plecat pe vas vro doua zile.. cand e sa vin sa deschideti usa numai cand auziti sug voturi.. in fine pleca Base.. si Geoana ascuns deoparte afla parola.. si bate la usa.. Boc: parola.. Lupul: sug voturi.. dar Boc: sugi p**a ca mi-am pus vizor:)):)):)):D




Mass nr.12:

sugetzi p**a cei cu massuri!!!




Mass nr.13:

2+2:2=???...ghiceste dak ai tupeu




Mass nr.14:

unii se cred smecheri dar defapt sunt doar niste mici copii care doar viseaza....TREZITI-VA LA REALITATE !!!




Mass nr.15:

asta nu e mass dar toate sunt super tari :))0




Mass nr.16:

MOS craciun cu par la cur,iii dai foc shi eshe fum:)):)):)):))




Mass nr.17:

yo pup poala popii popa pupa poala me...incearca sa zici rpd..:)):))




Mass nr.18:

foaie verde ardei iute cum te-oi prinde cum te-oi fu++.




Mass nr.19:

ma frumoaso




Mass nr.20:

ce parere au alti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu