Mass-uri

Mass nr.1:

Doar o persoana ma poate deranja si crede-ma aia nu esti tu![-(




Mass nr.2:

Nu suport rahaturile astea gen “munca e bratara de aur, munca innobileaza, munca e ceva cinstit,.... ba, astea sunt ,,rahati inventate de bogati'', de conducatori, de stapani si sustinute in timp de marile puteri. Nu cred ca exista un om sarac cu spinarea rupta de munca si hainele pline de transpiratie cu o sclipire si a grait in mintea lui, “ba munca e buna, imi place ce fac, ma simt nobil” ce slobooooz. Mi-e scarba de munca, mi-e scarba ca desi sunt 1000000000 de genuri de munca in lume si totusi sunt un munte de oameni care muncesc cu de0a sila, ....le e scarba de ceea ce fac!




Mass nr.3:

Vrau sa va multumesc din suflet celor care mi-au deschis ochii, si am putut vedea ca am 12345 de ani de ghinion in fata mea, ca mama mea a murit de vreo 18 765 milioane de ori deoarece nu am dat un copy-paste la toata lista mea, maine seara va veni Elodia la mine impreuna cu papusa chachy pentru a ma spanzura deoarece nu am vrut sa dau massul mai departe si multe altele. [CONCLUZIA: rugam amatorii sau cei ce n-au ce face sa nu mai dea massuri tampite]




Mass nr.4:

In tot ce fak pun pasiune...

Vorbesk urat,

Da'.....fak fapte bune!




Mass nr.5:

Caut timpul pierdut,........si-l caut de mult,........shi nu-l aflu,......shi mi s-a facut acru.....




Mass nr.6:

Esti de neoprit, ca uraganu'........

..vezi, sa nu-mi rastorni cumva pianu'!




Mass nr.7:

Shokatzy pryn vulgaritate,

Dak' altfel nu se poate!




Mass nr.8:

Cum vrei sa ne jucam?.......De-a v-ati ascunselea sau de-a prinselea?




Mass nr.9:

foaie verde busuiog u dai mass io dau ig;)




Mass nr.10:

TE IUBESC enorm,TE IUBESC cand dorm,TE IUBESC in vis,TE IUBESC in scris.TE IUBESC in ras,TE IUBESC in plans,TE IUBESC in mers,TE IUBESC cand cresc,TE IUBESC mereu,Pe cuvantul meu:X:X:X:-*




Mass nr.11:

În universul adolescentin de astazi sa fii "cool" inseamna sa fii pe trend. Sa asculti drum'n'bass si indie. Sa arati ca o fata daca esti baiat si ca un clovn daca esti fata. Sa ai parul colorat strident si capete de morti pe haine. Sa fii complet innebunit dupa arta in general, dar mai ales dupa fotografie. Sa fii pe Hi5. Sa fii pe Hi5 in grupul "Darama-s-ar scolile". Sa stai toata ziua pe la TNB, pe TNB preferabil. Sa ai hainele pline de buline sau dungi orizontale. Sa ai poze cu tine pupand o sticla de bere. Sa mergi in Vama. Sa ai skate shoes. Sa ai cat mai multe perechi de conversi. Sa ai cercei cu frunze de marijuana pe tine dar sa nu fi tras niciun fum de absolut nimic in viata ta. Sa ai un jurnal in care povestesti cum ai vrut sa iti tai venele.




Mass nr.12:

DRAGI OBSEDATI DE MASSURI CITITI SI INVATATI --> Aviz pentru amatorii de massuri: 1. Directorul de la Yahoo nu inchide Yahoo-ul ... nu'i atat de prost 2. Nu e nici un copil cu grupa sanguina abcxyz care moare de plictiseala acuta in Koreea comunista... 3. Nu iti apare iubirea adevarata pe monitor daca restartezi de 5 ori compu, sari de 3 ori pe geam si iti omori toata familia cu o surubelnitza 4. Rugam toti amatorii de mass sa fie dragutzi si sa se sinucida, sau sa roage pe cineva sa ii execute... Multumim, Directia anti-tembelism (da mai departe dak esti de acord cu mine)




Mass nr.13:

Daca mi-ai cere inima ti-as zice ca nu ai pleca trista fara sa sti ca tu esti viata mea,fara sa sti ca te iubesc::::y que te sigo queriendo:curiosi sa intre pe acest id ionut_sultana




Mass nr.14:

bula in toiu veri sare pe masa strigand: Paste Fericit!

masa: ce ai bula ca e vara ?!?!

bula de paste sare pe masa strigand: Craciun Fericit !

masa: ce ai bula ca e pastele ?!?!

bula de craciun e suparat... vine masa: Craciun Fericit !

bula: hai mama ca nu tine




Mass nr.15:

care`mi da un foc... scz d mass.. l`am primit si yo.. de la bunica




Mass nr.16:

Vand catel, mananca orice, i plak mult copiii ...




Mass nr.17:

Dezapreteaza-ti mintea,....apoi cauta-ma!




Mass nr.18:

Esti o prefacuta,.... doar te ascunzi in spatele unui perfectionism inchipuit de mintea ta, bolnava,.....ba nu: perversa!




Mass nr.19:

Life is short, and this article save valuable time on this Earth.




Mass nr.20:

Adio iubire,... am scapat de tine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu