Mass-uri

Mass nr.1:

Cea mai calda iubire are cel mai rece sfarsit.




Mass nr.2:

Am citit undeva că există iubiri care n-au nevoie de întreţineri şi care nici taxe nu cer ca să te bucuri de ele. Sincer,....eo n-o stiam p-asta, ca la mine toate bucuriile au avut preţ;......inseamnă că n-am iubit???




Mass nr.3:

Daca ai tupeu in tine omoara-ma pe mine;):X




Mass nr.4:

Traiesc tot mai putin,...pe zi ce trece,

Si de-asta incerc ca sa urasc cat mai putin




Mass nr.5:

somnoroase profesoare




Mass nr.6:

Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti kapra!




Mass nr.7:

trece trenul printre munti eu de rog sa nu ma uiti

si cand trenu va pleca sa imi trimiti scrisorea ta[....]




Mass nr.8:

DE CE NU-NTOTDEAUNA SI FACEM BINELE PE CARE IL DORIM,

DAR CULMEA,....NE IESE INTOCMAI RAUL PE CARE NICI MACAR NU IL GANDIM?




Mass nr.9:

Shi dak-n viatza nu-i doar soare,...mai vine cate-un vant rebel,.....

Tu joaca-te cu el!




Mass nr.10:

At last! Someone who understands! Thanks for posting!




Mass nr.11:

INDRAZNITZI,.....NIMENI NU VA PUNE RATZIE LA SOARE,...AER,....IUBIRE...




Mass nr.12:

sunt fetita alintata de parinti sunt rasfatata de fete invdiata si de baieti admirata ;X;;:XX:x




Mass nr.13:

When I close my eyes, I can see ~ the spot lights are bright on you and me! :x




Mass nr.14:

vrei sa ne-auzim,.....sa povestim,....pana liniutele de la baterie ne vor desparti?




Mass nr.15:

Nu datzi banii pe prostii

c-au venit zilele gri....




Mass nr.16:

Am invatzat k voi, fetele,....spunetzi "te iubesc" exact atunci cand o simtzitzi mai putzin,.....shi o facetzi probabil doar asha, k o compensatzie.




Mass nr.17:

Ce facem?

Nici noi nu stim!

Traim,...uram,.....iubim,.....

Oricum,...timpul in loc

Nu il oprim!




Mass nr.18:

momoase




Mass nr.19:

OcII AlBaStRi Si cApRUi FUrA INImA ORiCUi`




Mass nr.20:

Crezi k doar folosind pumnu' potzi s-ajungi nr. 1?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu