Mass-uri

Mass nr.1:

de afara




Mass nr.2:

cand dunarea va arde ,si munti vor dansa atunci iubirea noastra se va destrama




Mass nr.3:

ultima care ma deranjat se numea Elodia Ghinescu...si daca vreti sa stiti ce a patit...vorbiti cu Diaconesu;)




Mass nr.4:

Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme. Atsa e din cuzaa ca nu ciitm feicrae lteira, ci cvanutul ca un irtneg. Dcaa ai ptuut citi mejasul, trmitie-l mai depatre !!!




Mass nr.5:

:x|:*...........................................:*|:x

:x|:*...........................................:*|:x

:x|:*............*****..........................:*|:x

:x|:*..........*.......*....****................:*|:x

:x|:*.........*....:x....*.*....*...............:*|:x

:x|:*.........*...........*..:x..*..............:*|:x

:x|:*..........*.................*..............:*|:x

:x|:*............*..t3 !Ub3sC^.*................:*|:x

:x|:*..............*...........*................:*|:x

:x|:*................*..>:D




Mass nr.6:

fratele meu ia spus mamei:mami ma lasi ieri sa ies afara?




Mass nr.7:

am gasito pe elodia in baie isi pieptana paru de la subrat..:)))))))))))))))




Mass nr.8:

si politia sa vina,... n-are ce ne face, ne da o amenda si ne lasa-n pace:)))))




Mass nr.9:

Invatza sa te bucuri mai des si fara ajutor.....

Si dak ai probleme,..... mai da-le-n mortii lor!




Mass nr.10:

Oricat de fidel ai fi tu, tot degeaba k el/ea nu-ti poate ramane fidel/a




Mass nr.11:

Heeeeeiiii....unde te-ascunzi?

GRAMADA FRAIERILOR CERE VARF!




Mass nr.12:

SA NU PERMITI NICIODATA NIMANUI SA-TI SPUNA K NU-TI POTI INDEPLINI VISELE!




Mass nr.13:

ILY david motanashu meu




Mass nr.14:

Sa nu incerci sa schimbi ceva in viata ta.....daca-ti place cum e ea, asa...nu te risk!




Mass nr.15:

pumnul este partea de vorbite care muta maxilarul dintr-o parte in alta si raspunde la intrebarea :mai vrei.....vot:X:X




Mass nr.16:

Vand magar: Marka Dacia magar,Urechi nerabatabile,Tractziune 1x1,Sistem audio:Ihaaa....Ihaaa,amortizoare...stricate,Coluare kakaniu in dungi...,Copite...anvelope de iarna...Combustibil apa,paie shi bataie.. Pretul incepe de la 1.000.000.000 BUZZ cn il vrea.... [M]




Mass nr.17:

Cum se zice pe limba rusa,ielefant sau elefant.?

"Слон"!




Mass nr.18:

Te bagi in seama cand altii te ignora,....da' nu tine de frig;

Si cand ploua,....TE ploua!




Mass nr.19:

Da mai departe si vezi ce parere au ceilalti despre tine..



1.frumos[a]



2.dragutz[a]



3.minunat[a]



4.te iubesc



5.te sarut



6.bun[a]



7.esti ceea ce mi-am dorit



8.fac ce vreau din u



9.nebun[a]



10.astept iubire



11.esti o persoana sooper



12.esti printre cele mai deosebite persoane pe care le-am cunoscut shi p care le

cunosc



13.esti un exemplu pt ceilalti



14.daca nu te-as fi cunoscut,viatza mea ar fii mult mai urata



15.esti o persoana importanta in viatza mea



16.arati destool de bene pt varsta ta



17cool..arati



18.sunt indragostit de u pana

peste cap



19.esti tot ce mi-am dorit



20.te iubesc



21.te detest



22.esti fitzoasa




Mass nr.20:

ce dracu faci ...............stai pe loc sau mi se pare ca nu ai noroc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu