Mass-uri

Mass nr.1:

Stii,....posibil să îmi placă mult ce-i in mintea ta,..... dar să nu te vreau în inima mea.




Mass nr.2:

iubirea meaa,... eu te iubesc; de ce nu ma crezi?




Mass nr.3:

.....iertatzi-ma k v-am luat-o in fatza!




Mass nr.4:

i don’t need therapy,..... i need money.




Mass nr.5:

Sper sa va placa :D

Esti suparat ca Romania a aobtinut doar locul 17 la Eurovision?Nu mai fi si asta dintr-un singur motiv:la anul trebuie sa castigam.De ce? Simplu.Tara care castiga trebuie sa organizeze editia in anul urmator.Lumea se fereste sa ne dea prea multe voturi pentru ca noi nu avem unde.Dar daca pe 21 decembrie 2012 oricum vine sfarsitul lumii nu mai e cazul sa organizam. Prea tare sa nu dai mai departe :))




Mass nr.6:

Kewl you slohud come up with that. Excellent!




Mass nr.7:

Your answer was just what I needed. ItÂ’s made my day




Mass nr.8:

dragoste




Mass nr.9:

FOCA : ma boschetarule asta e iepurasul de paste MO:foca nu fi naiv ,nu vezi ca flocosul are coarne :)):)):)):)):)):)):))




Mass nr.10:

savurati viata,...nu-i dati "ignor"




Mass nr.11:

Ce`i lipsea chelului??CHELIA:))=)))




Mass nr.12:

sa nu spui nici in gluma "as vrea sa mor"

sunt vorbe grele, aruncate prea usor!




Mass nr.13:

foaie verde liliaki, si tu esti aurolak




Mass nr.14:

Radeti, fiti fericiti, iubiti,....

Faceti de toate,

Atat cat se mai poate.

.....................

K pana maine,...nu se stie, frate!




Mass nr.15:

Da,....am greshit, frate,

Da,....shi tu-ai lovit pe la spate!




Mass nr.16:

stau pe scaun ma gandesc tata cred ca citec dar gandindu-ma la tn scaunul s-a rupt cu mn=))=))




Mass nr.17:

Ce-i dragostea?.....Ea exista pur shi simplu!.......shy shtitzi ce?

IUBITZI SHI NU VA MAI PUNETZI ATATEA INTREBARI!!!




Mass nr.18:

Shi dak tot e 8 martie, de ziua lor,...O IDEE ,...FETELOR KRE NU MAI VOR SA SUFERE DIN DRAGOSTE : cautatzi shi voi un bosorog cu bani FFFFFfoarte multi, intratzi bine pe sub pielea lui shi doritzi-i o viata cat mai scurta ;..... o sa ramanetzi cu averea lui,.... dak nu vine alta peste voi.




Mass nr.19:

Asta vara de Craciun

M-am suit intr-un alun,

Am mancat atatea mere

De m-am saturat de pere;

A venit stapanul lui

Si m-am dat jos din gutui

Ce? Doar nu-i ciresu' lui........




Mass nr.20:

/)|\\|\\) th3m3,....bag picioarele in ele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu