Mass-uri

Mass nr.1:

..traieste clipa..dar ai grija cum o faci..nu esti singur pe lumea asta..poate cineva plange langa tine..




Mass nr.2:

dak ti s-au adunat prea multe,

fie ele si mizerii marunte,

injura sau....mai bine scrie.....'n pana lui,

e si-asta o supapa de varsare-a ofului.




Mass nr.3:

Nu poţi spune că trăieşti dacă ai stat toată viaţa pe tuşă şi ai privit la alţii




Mass nr.4:

cat la suta tii la mn, 10%, 20%, 30%, 40%, 50%, 60%, 70%, 80%, 90%, 100% ??




Mass nr.5:

In cele necesare,.... UNITATE,...in cele indoielnice,...LIBERTATE,.....dar in toate,...IUBIRE!




Mass nr.6:

Viatza ne lasa liberi, sa o modelam,....

Asta nu-nseamna k-i doar o biata plastelina

Ku care putem sa ne jucam!




Mass nr.7:

Hai sa va spun de ce nu-i bine sa bei suc de fructe:

Sucul de fructe inseamna sanatae... sanatatea inseamna sport...sportul inseamna faima...faima inseamana bani....banii inseamna femei....femeia inseamna dragoste...dragoste ..inseamna sida...sida...inseamana moarte-----DECI NU MAI BEA SUC DE FRUCTE!




Mass nr.8:

syktyryt de trecut,...

scarbit de prezent,....

permite-mi, te rog,

sa fiu un timp in viatza ta absent!




Mass nr.9:

frumoasa




Mass nr.10:

Iti doresc sa iti doresti ce vrei sa-ti doresti, asa ca doreste-ti ce-i mai bine sa iti doresti ca altfel pierzi o dorinta care nu poti dori sa o poti dori mereu!




Mass nr.11:

DnD.........fac oua:D




Mass nr.12:

Ce sts frumoase..imi plc de toatee




Mass nr.13:

brb=te insel cf?-=te iubesc buzz=as vrea sa te sarut! cmf?=ai vrea sa fi q mine? bine u?= Da vreau sa fiu q tine! cmz=nu am sa te uit , dnd=nu mai vreau sa aud de tine Da mai departe si vezi ce primesti ... nu te tzine...(scz...ca sa te vad scrie mare si clar




Mass nr.14:

Aho, aho, copii si frati,

Dak’ vreti sa castigati

Premii far’ sa cumparati

Bilete la loterie,

Scrieti STATUS in prostie!




Mass nr.15:

"Top 7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietilor: 1) Te iubesc asa cum esti! (daca n'aratai bine, p*la te iubea); 2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp... ca in rest...); 3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine ... (pleaca dracu'... am pe altul); 4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n'am venit la intalnire (ce bun era tipul care a venit la mine); 5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenul tau - ce sa fac daca ai preteni); 6) N'as suporta sa ti se intample ceva (da-te-n mortii tai); 7) De ce n'ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu ala) sorry




Mass nr.16:

Voi radeti de mn ca sunt altfel...dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel:))




Mass nr.17:

where are you now

when I need you the most

why don”t you take my hand

I want to be close



take my hand and walk with me

where are you now

when nothing is going right

where are you now

I can”t see the light



so take my hand and walk withe me

show me what to be,

I need you to set me free,



where are you now

now that I”m half grown

why are we far apart

I feel all alone



where are you now

when nothing is going right

where are you now

I can”t see the light




Mass nr.18:

iubire e frumoasa................... iubirea e trista:(.......................iubirea e ca un drog..............................iubirea e interzisa:((




Mass nr.19:

Eram in banca la scoala`...Citeam...Si ghici cine se aseaza in fata mea? ...[profa de mate] Ma gandesc eu Cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine ...Si-mi vine-n cap prenumele ei...Lenuta..o caut pe FaceBook..Ii recunosc poza...Ii umblu pe profil pe acolo...Si ce vad ca ii place ..Ghici ce?...Matematica ...Ce fac....Soptesc .."Bai ce-ar merge o ecuatie acuma"...[La fix kt sa ma`auda].... Bai si scoate creta frate...Ma scoate la tabla....Imi da si un 3...Ne imprietenim si pe FaceBook...Marfa :))) ))))))))))))))))




Mass nr.20:

ce ti-ai dori de la mine ??

1)un pupic

2)pe mine

3)prietenia mea/prietena mea

4)o imbratzisare

5)o felicitare

6)un parfum

7)un pahar de suc

8)un sarut lunggg

9)sa ma vezi

10)sa fim impreuna

11)sa ne plimbam

12)sa ma cunosti mai bn.

13)sa ne impacam

14)sa ma schimb

15)sa te



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu