Mass-uri

Mass nr.1:

un cocostarc s'a dus la descocostarcarie unde se descocostarcareau si alti cocostarci nedescocostarcariti pentru a se descocostarcari de cocostarcaria lui




Mass nr.2:

voi radeti de mine ca sunt diferit,iar eu rad de voi pentru ca sunteti toti la fel




Mass nr.3:

Eram in banca`...Citeam...Si ghici cine se aseaza in fata mea? ...[profa de mate] Ma gandesc eu Cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine ...Si-mi vine-n cap prenumele ei...Elena..0 caut pe FaceBook..Ii recunosc poza...Ii umblu pe profil pe acolo...Si ce vad ca ii place ..Ghici ce?...Matematica ...Ce fac....Soptesc .."Bai ce-ar merge o ecuatie acuma"...[La fix kt sa ma`auda].... Bai si scoate creta frate...Ma scoate la tabla....Imi da si un 3...Ne imprietenim si pe FaceBook . merita trimis...




Mass nr.4:

Abonatul yahoo Messenger nu poate fi contactat. Va rugam incercati mai tarziu. Sau mai bine nu...




Mass nr.5:

Trei femei-barbati au scapat de a un sex shop una era la munte una la piata si una sa dus la ea acasa si citeste acest mesaj




Mass nr.6:

Ma duc luni sa vad Marti daca se lucreaza Miercuri si cand am vazut ca-i Vineri la ce sa ma duc Sambats daca Duminica nu se lucreaza??:))




Mass nr.7:

ce sanse am la tine?




Mass nr.8:

am pula mare ....:)))




Mass nr.9:

nu cred ca mai vine MOS CRACIUN anul astaa!!.....:PL-am lovit cu sania:)))=))




Mass nr.10:

hy sms,stf,am zis ca dnd nu vezi ca am la sts brb




Mass nr.11:

cand moartea imi va spune sa parasesc pamantul kand oameni fara mila imi vor sapa mormantul kand lumea pt mn nu va mai exista numai atunci si nici atunci eu NU TE VOI UITA




Mass nr.12:

Dak primeshti acest mesaj trebuie sa'l trimitzi cuiva pe kre il iubeshti,unuia pe kre'l urashti,unuia pe kre'l placi shi unuia cu kre ai vrea sa te culci.Acum intreaba'te de ce tzi l'am trimis eu!:D




Mass nr.13:

nu iubi un fotbalist ca-i un lucru forte trist cand i dragostea mai dulce isi i-a mingea si se duce.:D:P:*:X




Mass nr.14:

merge fata si nebunu si intreaba cate unu ma iubesti te iubesc da ign ca te parlesc




Mass nr.15:

tare faza cu 6 adevaruri




Mass nr.16:

nu sunt rea sunt smecherita si stiu sa .......ma fac iubita




Mass nr.17:

AsEaRa Am InTrEbAt CaRe este destinul Meu Iar ele Sau AduNat , sau Adunat ...si au format nuMele Taw...




Mass nr.18:

doua mere doua pere doua dreacu in p--- mea de treaba ca sunteti prosti rau mati zapacit cu massuri un mass egal un ignor




Mass nr.19:

•°°•°°•Eo Am Fost Proasta K Ti-Am Acordat Cva Destul De Scump: PRIETENIA[dar u nu ai respectat'o...]Dar Nu Va Mai Exista O Data Viitoare,Caci Te-Ai LINS PE BOT!{Dak se simte careva buzz...dar am indoiesk de asra}•°°•°°•




Mass nr.20:

Dimineata a sosit! Treziotiva somnorosilor:)) Messu va asteapta vesel swa vb pe el :))0



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu