Mass-uri

Mass nr.1:

Traieste-ti viata in felul in care vrei sa-si amintesca ceilalti de tine!




Mass nr.2:

Dragu meu iubit,prost si zapacit, iti trimit din departari multe salutari si ca mi-am gasit inca un tamptyt!




Mass nr.3:

Fie painea cat de rea, tot mai bun e cozonacul =))




Mass nr.4:

Ce ti-ai dori de ziua indragostitiilor de la mine ??

1)un pupic

2)pe mine

3)prietenia mea

4)o imbratzisare

5)o felicitare

6)un parfum

7)un pahar de suc

8)un sarut lunggg

9)sa ma vezi

10)sa fim impreuna

11)sa ne plimbam

12)o imbratzisare lunggga

13)sa ma cunosti mai bn




Mass nr.5:

Sunt fericit cu ce am..chiar dak am putin!




Mass nr.6:

HALUU,ALL ::O, vine Craciunu:> ce ii ceretzy lu mosu? :>:))da repede, k nu au TIMP PARINTIi =))sa cumpere cadouri:X:>:)) [mass de pregatyre=))]




Mass nr.7:

ne-am iubit ne vom iubi pana cand amanta mi-o vei descoperi ...da pana atunci nu-ti face griji yo te iubesc asha cum vei fi:D:D:D:D




Mass nr.8:

nu iuby doi k din gelozie te lasa amandoi...




Mass nr.9:

I love reading these articles because they'are short but informative.




Mass nr.10:

Vezi...ca prin viata asta doar o data treci,...asha k,....profita pana pleci!




Mass nr.11:

Am invata ca dureaza ani sa castigi in crederea si doar intr-o secunda poti s-o pierzi.




Mass nr.12:

I'm not easily impressed. . . but that's impressing me! :)




Mass nr.13:

Scoala, scoala si iar scoala

Scoala asta-i o povara

Vai ce jeg e pe catedra

Ce nu-mi place cand preda

Aia de geografie

S-ala de tehnologie





"Domnule, de unde vii?"

"Din catedra cu mumii"

"Si ce faci acolo asa?"

"Ma joc cu matus-ta\"





Ca sa vedeti ce se.nvata

In cancelaria noastra

Si sa vezi ce jetmanie tare mijto jucarie

Stilouasu cu cerneala

Care imi provoaca boala

Cand il vad si cand aud:

4-2 tu ai primit



Doar daca ii mituiesti

Tu nota mare primesti

Ca sa vezi ca.n romania este mare gloria

Ca sa vezi cica`inteligenti

Oameni mici si suculenti

Creier stors noi toti avem

Ca altfel nimeni`najungem




Mass nr.14:

mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna te iubesk mi-e dor de vocea ta sa-mi spuna te doresk.....mi-e dor de tn te b3sk:X:X




Mass nr.15:

orar: luni, ma gandesc ce sa fac ; marti, ma joc pe calculator, beau , ma imbat... ; miercuri, ma viziteaza directoru; joi , mai vine o data si ma scoate din sarite ; vineri, imi adun baetii si ma duc la scoala;[mirare pentru el: m-a vazut la scoala in ultima clipa a vieti sale]; sambata, ma ascund de politie; duminica , ma rog la Dumnezeu sa trec granita.




Mass nr.16:

Chiar daca strada nu mi-a oferit caldura,mi-a oferit tupeu sa te fut in gura.




Mass nr.17:

stf-sa`tzi traiasca familia =))




Mass nr.18:

Poezie macabra

Afara-i frig si inorat

In saba arde mama

De lustra tata-i atarnat

Iar eu ma tai cu lama.



Pe jos stau fratii mei intinsi

Sunt morti de-o saptamana

In putrefactie au intrat

Si nimeni nui aduna.



Si sora mea cu ochiul scos

Se zbate intr-o lada

Alt frate sta intins pe jos

Co barda-n fipta-n spate.



Nevasta atarnata

De-o creanga in gradina

O cioara ii ciuguleste fin

Din inima si splina.



In frigider in pungi de-un kil

Sta relaxat bunicul

Din bunica a ramas

Degetul si buricul.




Mass nr.19:

URAREA PROFILOR. . .

Cine pune 4 in teza

Sa ajunga q proteza

Cine pune absente sh lasa

Dumnezeu sa`i dea pedeapsa

Nimik bine sa nu`i merga

Tot din cap sa i se stearga

Sa aiba salariu mic

Fericire nici un pic:))

Elevii sa nu`l asculte

Sa chiuleasca sh sa cante

Sa`l dea afara din liceu

Fara somaj sau drept d leu

Inapoi sa nu`l mai cheme

Sa vedem mai face SCHEME??=))




Mass nr.20:

Fraier am fost pana acum,...

De-acum o sa fiu smecher....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu