Mass-uri

Mass nr.1:

si o sa fie chiar daca o sa avrm probleme:))




Mass nr.2:

daca ai un ciocan toate lucrurile din jur tzi se par cuie




Mass nr.3:

sunt fata de pus in rama, nu ca orice panarama




Mass nr.4:

BLABLABLABLABLA




Mass nr.5:

de ce vb uni in continuu......pt ca sunt morti de foame




Mass nr.6:

de dragut ma uit pe geam si te iubesc la disperare nu ai vrea tu sa-mi dai o srisoare ???????????? [stii pt cn e massu]]]]]




Mass nr.7:

diffrent style,different move ,damn I like the way you move :))




Mass nr.8:

haha mijto




Mass nr.9:

eu sant vaca tu esti bou date dracku ca esti bou




Mass nr.10:

Poezie macabra

Afara-i frig si inorat

In saba arde Geoana

De lustra Iliescu-i atarnat

Iar eu ma tai cu lama.



Pe jos stau PSD-istii mei intinsi

Sunt morti de-o saptamana

In putrefactie au intrat

Si nimeni nui aduna.



Si Crinul meu cu ochiul scos

Se zbate intr-o lada

Dinu sta intins pe jos

Co barda-n fipta-n spate.



Vantu atarnat

De-o creanga in gradina

O cioara ii ciuguleste fin

Din inima si splina.



In frigider in pungi de-un kil

Sta relaxat Nastae Din bunicuta a ramas

Degetul si buricul.

PD-L Rullz PSD-istii tac , PD-L-istii trimit mai departe =))




Mass nr.11:

Sunt o fata rasfatzata :-"

De baietzi apreciata :>

Shi de fete copiata :|




Mass nr.12:

De ziua mea......minunea se va intampla.:)




Mass nr.13:

foaie verde 3 alune daca mai dai un mass faceaiai spume foaie verde de urzici marsi in p*** mea de-aici!




Mass nr.14:

imi plak mass-urile mai ales cele de dragoste




Mass nr.15:

foaie verde puishor uh dai buz eu dau ignor!




Mass nr.16:

:)...a IerTA e UShoR ... a UItHA e GReu ...```:X```




Mass nr.17:

Cuza Voda in razboi:

-Pi cai,ostenii mei!

La care o voce din spate se aude:

-Si eu picai maria ta




Mass nr.18:

am bani de ma enerveaza datorii de ma calmeaza:D:P




Mass nr.19:

o fata dak observa un baiat super dragutz el no rade doar zambeste fara sa isi arate dintzii ea il va saruta sh el no se va mai abtzine sh o sa isi arate dintzii...galbeni,cariatzi,cu mancare intre ei!!!




Mass nr.20:

orice ar fii viata merge inainte si fara el



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu