Mass-uri

Mass nr.1:

nuj ce sa cred nuj ce sa zik nuj ce sa fac k sa ...ma ubestiii




Mass nr.2:

Schimb Caiet A4 cu Audi acelasi model...va rog seriozitate..




Mass nr.3:

pysy,pysy eu te vreu..




Mass nr.4:

....tu poti sa speri,.... dar mai intai ciocane la usa!




Mass nr.5:

That saves me. Thanks for being so sensible!




Mass nr.6:

STIU CA VREI SA PLECI,....DA' N-AI CURAJ SA-MI SPUI;

HAI,....FA-O,....NICI NU STII CE MULT BINE MI-AI FACE!




Mass nr.7:

Not bad at all fellas . Thanks.




Mass nr.8:

Doamne, greu e sa suferi,... fetelor, feriti-va de suferinta pt ca unyy baieti nu stiu sa pretuiasca acea persoana care-i iubeste si-i adora:(:(:(:(!




Mass nr.9:

These pieces raelly set a standard in the industry.




Mass nr.10:

Din seara asta, am un msj pt toate fetele:

DrEsAtI-vA FrAiErIi!




Mass nr.11:

Cand vezi un om bun,..... incearca sa-i dai copy,....da' cand vezi un om rau,.... analizeaza-te.




Mass nr.12:

De-acu' gata,....am decis:

NU MA MAI BAG IN RELATZII SERIOASE!




Mass nr.13:

Maaaaa,.... eu stiu ca dak ai treaba, nu mai stai pe mes!




Mass nr.14:

cee facee mesuu




Mass nr.15:

--VrEi Sa VeZi Ce SiMbOlIzEaZa AcEsT StAtUs?

--CiTeStE-l De JoS In SuS!

--Ai VaZuT?

--Nu!!Ce??

--PaI Ce DaCa N-aI CrEzUt?!

--??

--:))




Mass nr.16:

O fi ea, fericirea ta CEA mai importanta,...da' nu uita k ea deriva din fericirea celor pe care îi ai aproape.




Mass nr.17:

Zilnic ascultam stiri despre criza, foame, bani, teama, divorturi,nunti,lux, diamante,avioane,iahturi,escapade,...PRAF IN URECHILE FRAIERILOR ,....si intre timp greierii canta, frunzele fosnesc, apele curg si noi nu le auzim.




Mass nr.18:

S: Mai faci ceva ce vrei sa spui public? Uite, eu plantez copacei poimaine.



Ar trebui sa plantam copacei,....ca sa avem ce respira mai tarziu....dar si neuroni in creierele unora....




Mass nr.19:

Un zambet inseamna fericire.Dar o lacrima nu inseamna neaparat durere.Poti plange knd esti fericit dar nu poti zambi cand inima iti plange.




Mass nr.20:

Nu pune botu' la nimic ce-i "moca",.....k-i scump, scump frate!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu