Mass-uri

Mass nr.1:

Intuneric,....umbre,...

Sa nu te temi,

Chiar de-s hartoape...

Inseamna ca LUMINA e aproape!




Mass nr.2:

Stau si astept apelul tau

Vreau sa sterg numele tau

Dar atunci nu voi vedea

Dk ma vei ma apela




Mass nr.3:

Iubiţi-vă frumos. Şi până învăţaţi să vă iubiţi şi în cuvinte, număraţi-vă bătăile inimii. Asta, dacă vreţi să ştiţi. Şi pe urmă, spuneţi mai departe.




Mass nr.4:

papushica tuturor....shi jucaria nimanui;.....shi n-am cui sa spui...




Mass nr.5:

In singuratate inveti sa te rogi,meditezi,....ca apoi sa-mtelegi ca singuratatea nu exista.




Mass nr.6:

Razbunare,....sau iertare?

Alege ce crezi k ti-ar putea aduce o liniste mai mare!




Mass nr.7:

dnd... ma bronzez la lampa




Mass nr.8:

Doi fosti colegi de scoala se intalnesc dupa o vreme:

- Salut, bine ca te-am intilnit! Poti sa-mi imprumuti 1000 de lei?

- Imi pare rau, dar n-am bani la mine!

- Dar acasa?

- Acasa toti is bine, sanatosi, multumesc!




Mass nr.9:

Cu cat esti mai devotat unei fete,...cu atat iti este mai nerecunoscatoare;.......luati aminte, baieti!




Mass nr.10:

Daca n-ai fi

Dca n-ai zambi

Daca n-ai exista

Daca n-ai canta

Nici viata n-ar fi

Nici noapte nici zi

Nici prunci pe pamint

Nici soare nici vint

Nimic nu ar fi

Fara tn,

Sa stii!




Mass nr.11:

Mushka din viatza,....fa-o kum krezi,....da' vezi, sa nu te patezi!




Mass nr.12:

Incercam doar sa va fac pe plac,.....voi insa vretzi sa imi venitzi de hac!




Mass nr.13:

esti frumos ca o zambila sh mirosi ca o gorila:))=))




Mass nr.14:

Daca cunt vesel sau sufar,

Scriu STATUS-uri „fara numar’’.......

Si-am auzit una buna:

(pe bune k nu-i minciuna!)

DACA AI MULTE VOTATE,

SA TE TII LA PREMII, FRATE!




Mass nr.15:

PeNtRu 2012 VaUrEz O mOaRtE fErIcItA :X:X:*




Mass nr.16:

Ursulet catifelat si iti las ca tezaur 15 litere de au :sa iti scri numele




Mass nr.17:

Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

La Multi Ani si fericire...

Liste de id-uri pline!......

Sarbatori fericitee!!!!!




Mass nr.18:

da pup sau ma omor:)))))




Mass nr.19:

An amBiTia Mea VorBesTe Cu Ea..Nu Stie Ce Sa Mai Zica Crede Ca Ma OfTica..Ia Da'i FaTa mEa De anJuRaT De Cine Are Drag?..Pt Cine a Facut NopTiLe Zile..Pt Mine Sau Ptr Tne?




Mass nr.20:

sunt ca un inger fara aripi ......fara speranta .si condamnat la suferintza si singuratate...:((:((:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu