Mass-uri

Mass nr.1:

cu raspunsuri




Mass nr.2:

eu nu-s penal,....is arogant shi genial..........shi-mi place sa mi-o spuneti shi voi...EVENTUAL...




Mass nr.3:

Orice s-ar spune,....nu cred in suferinta creatoare!




Mass nr.4:

sa nu-ncerci sa schimbi sensul in viatza.....far' sa te-asiguri,

k vine altu' si te distruge, din fatza...




Mass nr.5:

Zambeste,....asculta sfatul meu,......

Maine poate fii mai rau!




Mass nr.6:

DidnÂ’t know the forum rules allowed such brilliant posts.




Mass nr.7:

Te rog, lasa-ma in pace,... sa-mi traiesc viata cum imi place!




Mass nr.8:

Iubesk,.....deci exist!




Mass nr.9:

mistoooooooooooooooooo




Mass nr.10:

am de sortat o cana de nisip...o, te rog, ajuta-ma>:d




Mass nr.11:

azi bem una, maine doua, da la scoala cand ne ducem??........vot




Mass nr.12:

cand vei deschide guritza sa citesty lasa o lacrima sa curga sa cred ca ma iubesti




Mass nr.13:

Maria Mercedesa , cumnata Magistralei , ruda cu Fane Bordura , neam cu USB Dumitru va implora sa faceti o depunere in contul ei care este 1234ROXXXXXXXXXXXXX deoarece s-a descoperit ca fiul acesteai, Ronaldinho Romario Huan Carlos Miramar SUFERA DE EL.




Mass nr.14:

roasa de ura,....intreci orice masura...




Mass nr.15:

te iubesk:x te doresk,....fara tin'ma chinuiesc




Mass nr.16:

nu-tzi incredinta visele in mainile celor ce le-ar putea distruge,

mai bine lasa-le inchise-n tine,

acolo nimeni nu le poate frange!




Mass nr.17:

cand iti vad fata imi vine rau




Mass nr.18:

De ce ne complacem in situatia de handicapatzi, imobilizatzi intr-un carucior cu patru anotimpuri?

...k avem atatea de facut, .....si mai ales putem.....numa' sa vrem!




Mass nr.19:

Deranjatzi-maaaaaa, fetelor,...........k' nu-s un tip sofisticat,

in vreun fel denaturat,.......shi maine nu-s ocupat!

( azi, de martzishor, dorm!)




Mass nr.20:

Nu-ncerc sa dovedesc nimig; nici bunatate, nici sfintenie, nici iubire...!

TRAIESC, PUR SI SIMPLU !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu