Mass-uri

Mass nr.1:

Dnd....ma dau cu sania in congelator




Mass nr.2:

ce are in plus o vaca alba?????...........................anemie :))))))))))))))




Mass nr.3:

dnd dau pisica cu presu:)):))




Mass nr.4:

Nu sunt singura in ploaie si vand am cei mai buni prieteni de pe pamant:X:X




Mass nr.5:

te iubesk ins til bengos!!:>:> dete drq ca esti prost;)




Mass nr.6:

A: Foaie verde barabula, apa-mi vne pa`n la...brau;)).......B: Sh rima unde e mah? ........A: In apa=))




Mass nr.7:

iubesc o persoana din lista mea dak se simte sa dea buzz creat de calin din baia mere care are 11 ani




Mass nr.8:

AFARA NINGE LINISTIT IN SOBA ARDE MAMA IAR EU MA TAI CU LAMA IAR TATA II SPANZURAT DE LUSTRA SORAMEA SUS PE BALCON O INPING ZIC PARDON IAUTE CUM ZBOARA :D




Mass nr.9:

mass




Mass nr.10:

massuri




Mass nr.11:

te iubesc la nebunie ca pe dracu in cutie si cand dracu se ridika atunci tu m-ai vezi opinca




Mass nr.12:

Buna , Buna :X Vrei o Guma ??? Nu e Orbit Dar E Buna :X:* :X Scz d mass :X




Mass nr.13:

hai da dreaq k praf de mers shi lasa-k nu am chef de uh....FRAIERE..:)):)):)):)):))




Mass nr.14:

nu e bn sa iti lasi nevasta la ceruri pentru ca te va insela cu primu inger




Mass nr.15:

de as fi o vrajitoare teas vraji sa ma iubesti love you




Mass nr.16:

...pe drum nu ai cu cum sa nu te intalnesti cu cineva care cu o mana sa iti dea iar cu cea lanta sati ia




Mass nr.17:

kre vr web bizz mee!!




Mass nr.18:

eu ma kac si uh te uiti




Mass nr.19:

nu fi prost pt ca esty prost..




Mass nr.20:

Stau pe scaun ma gandesc,mama crede k citesc,dar gandinduma la tn s-a rupt scaunul cu mn



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu