Mass-uri

Mass nr.1:

eu te'nteleg ca nu'ntelegi...ce nu 'ntelegi, eu nu'nteleg...de ma'ntelegi, eu te'nteleg, ai inteles? :))




Mass nr.2:

daca ai iubita

vezi de nu-i grabita

sa-ti fie nevasta....

sa intri-n napasta...




Mass nr.3:

dnd cu vaca la pascut




Mass nr.4:

sunt o zana a frumusetii,dupa care mor baietii,dupa care se topesc, pe toti ii innebunesc:x:x:x:-*




Mass nr.5:

m-am gandit la sts asta toata saptamana,....




Mass nr.6:

Sa nu conduci niciodata si sa bei in acelasi timp.....nu de alta, dar ai putea sa versi bautura!




Mass nr.7:

Vrei sa pari shmeker, hayos, folosind limbaj jegos???




Mass nr.8:

Iubirea este curcubeul care apare intr-o lume alb-negru....




Mass nr.9:

Ce parere ai despre mine?? (sincer)

1.Nu te cunosc

2.Nu ma intereseaza persoana ta.

3.Ai reprezentat ceva pt mine

4.Reprezinti ceva pt mine....

5.Te urasc

6.Lasa figurile

7.M-am saturat de tine

8.Prezenta ta ma lasa rece

9.Te iubesc

10.Tin la tine ca un prieten

11.Esti de treaba

12.As vrea sa fim mai mult decat amici

13.Tin la tine mai mult ca la un prieten..

14.Vreau sa ne combinam.

15.Daca nu as avea prieten m-as combina cu tine

16.Vreau sa ne combinam...astept ras




Mass nr.10:

daca prostia ar durea toti am fi bolnavi :))))))........ de la vlad GVA




Mass nr.11:

Intr-un oras din Franta intra doi banditi intr-un autobuz.

Banditi:asa barbati, buzunariti femeile f.....

Da unu asa, mai afacerist spune:'Ai, eu va dau o 1000 de euro, lasati femeile in pace.

Da o babuta de 80 de ani ii spune aluia mai afacerist:Cum o spus omu', asa sa fie!




Mass nr.12:

Dak vrei sa castigi popularitate,....nimik mai simplu:

Da oamenilor vesti bune despre obiceiurile lor proaste!




Mass nr.13:

Mi-ai incurcat toate visele.......aku ajuta-ma sa le descurk!




Mass nr.14:

Nu iubi knd esti eleva ,

Ca nu faci nmk la teza,

Stai cu ochii pe peretsi,

Si cu gandu' la baietsi!

De-ar fi teza o iubire,

Si subiectul,ochi caprui,

Ai scrie la nebunie,

Si ai lua premiul intai!







Trimite mai departe daca esti cu adv eleva!;)




Mass nr.15:

Azi, o noua zi......frumoasa pentru k afara ninge,......si pentru k asa am decis eu, sa am o zi frumoasa!

.......................................................................

Iar maine… am decis ca si maine sa fie o zi la fel de frumoasa ca cea de azi. La fel va fi si poimaine.......si fiecare zi, cu bunele si mai putin bunele ei, va fi o zi frumoasa. Pentru ca zilele mele sunt numarate. Nu-mi permit sa le irosesc. Voi?




Mass nr.16:

Intr-o seara eu stateam si pe geam ma mai uitam, ce vedeam eu vreti sa stiti?

-Nuuuuu....!!!




Mass nr.17:

buzunarul....(de la spate sau de unde-o fii) e leaganul motivatiei si mormantul constiintei....




Mass nr.18:

Daca un lucru nu se rezolva de la sine in cateva zile, nu merita sa te apuci de el.




Mass nr.19:

Visele nu ti le dau,.... nu mi le poti lua! Sa visez e viatza mea :(:X




Mass nr.20:

stau pe scaun , ma gandesc si la monitor privesc;

si uitandu-ma mai bine,te-am vazut in web pe tine :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu