Mass-uri

Mass nr.1:

daca-s fi un cub de gheata, ti-as aluneca pe fata, as intra sub bluza ta,.....ahhhhhh la naiba, m-am topit.....:X:X:X:X:X:X




Mass nr.2:

Dekat sinucigash,.......mai bine naravash;

(...shy un ravash: TRAIESC PENTRU MINE,

NU MOR PENTRU VOI !)




Mass nr.3:

Ai GrIjA Sa Nu CaLcI In CiObUrI...Ca Te SpArGi In FiGuRi




Mass nr.4:

deja ma enervezi si ma stresezi nu ma lua cu alea alea ca vn altu si iti zik valea




Mass nr.5:

Foaie verde puisor:x, u dai buz eu dau igonrr X-(




Mass nr.6:

Intra-n jok,...poate-ai norok ;

...........................................

Dar cu tine insuti,

Sa nu joci delok !




Mass nr.7:

Firescul, bunul simt, nu-ti cere sa iesi cu morala si tesuturile la vedere ?




Mass nr.8:

Nu beți apă , fraților , când vinu-i sănătate curată, berea-i ,,puterea ursului'' ,iar apa,......îi plină de microbi !




Mass nr.9:

Tu tine minte

Ca de acum inainte

Ca toata lumea minte

Cu tot ce simte




Mass nr.10:

Dispari, făăă...!...Că mi-ai stricat frumusețe de coșmar. :D




Mass nr.11:

Cine stie ,stie k stie

Cine nu stie nu stie k nu stie




Mass nr.12:

noapte buna somnusor sa fi buna la iubit dute culcate ca e tarziu si cand dormi sa ma visezi




Mass nr.13:

auzi ma nu mai stiti sa mai scrieti si alt ceva inafara de prosti si nasparlithuri de statururi....x-(




Mass nr.14:

l




Mass nr.15:

am vazut un omulet

mic pitic cu paruletz

siam strigat:

- mai vecine,, cine esti si de unde vine

-is din bucuresti cumnate cu un par de miliarde

da ce sa vina?

-parul ala din piscina

-ma baieti sti cines yo

-un pitic cu parul mic?

- ios BOC ma handicapate si de tau la judecate

- ma scuzati dar nam stiut ca sunteti cantun ciuc:P:P




Mass nr.16:

Mai avabil ca oricand!




Mass nr.17:

nu exista numi place sa beau ..... beau fara sami placa




Mass nr.18:

: Somnoroase profesoare, Pe la clase se aduna, Se ascund dupa catedra, Noapte buna! Si elevii toti suspina, Catalogul negru tace, Chiar si creta de pe tabla Somnu-si face. Un elev iese la tabla Printre cifre sa se-incurce, Fie-ti zecele aproape, Lasa proful sa se culce. Peste-a fizicii probleme, Elevul sterge tabla luna, Totu-i vis si armonie Cand se suna...) tare mass`u...tr shi u mai departe dak nu ejti un tocilar:\




Mass nr.19:

eu: DND

tu:cf?

eu: DND,nu sti cei aia?

tu: ba da da, cum sa nu?

eu:bn atunci DND

tu:si ce mai faci?

eu:te freaca?

tu:da pe burta...

eu:X( fundatia anti-tembelism fontata de deadly_nurse tia dat IGNORE vezi nu esti chiar atat de tembel ai descoperit ce e aia DND Date Nene Dracu (in c*r la mata dak ma mai deranezi te ia strabunica dra**lor in lista de ignore)

va dorim viata placuta la IGNORE




Mass nr.20:

Nu iubi un fotbalist

Ca e lucru foarte trist

Cand e dragostea mai mare

Are meci in deplasare





by Vanilla



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu