Mass-uri

Mass nr.1:

peste,se numeste prostu care citeste:D




Mass nr.2:

ochi cabrui sunt blanzi si de dragoste flamanzi chiar daca rad sau sunt tacuti te indeamna sa-i saruti




Mass nr.3:

foAie verde de bihor nu dA mass cati dAu ignore;)




Mass nr.4:

Putine motive pentru care e mai misto sa fii extraterestru



Pentru ca in creierul nostru este loc si pt altceva decat sex,fotbal si masini

Pentru ca putem speria taranii fara minte nemiscand un deget

Pentru ca fizica si chimia nu ne sperie

Pentru ca fetele pot umbla in bikini pe timp de vara chiar daca nu se afla intr-un oras langa malul marii

Pentru ca avem puteri supranaturale

Pentru ca putem trai mai mult decat pamantenii

Pentru ca putem calatori fara sa avem nevoie de pasaport




Mass nr.5:

CE MAI TARE POVESTE: BUNA!....CE FACI?...PA!




Mass nr.6:

dc e bn sa fi baiat




Mass nr.7:

dnd si cn ma deranjaza va avea o mare belea pe cap:@:@:@:@:@




Mass nr.8:

Evitati excesul de sc si invatath;)




Mass nr.9:

doua mere doua pere te sa runt la revedere si sa nu uiti ca team iubit cand va:P:P:P:P:P::D:D::(:(:




Mass nr.10:

ma pliktisesc ba




Mass nr.11:

un inger mic din cer coboara,se roaga-n taina,apoi zboara,un zambet larg el iti trimite,o raza calda,trei cuvinte:UN CRACIUN FERICIT




Mass nr.12:

ma numesc gheoghitza/si jur cu mana pe coitza/cand am sa fiu la gradinitza/am sa *** orice fetitza/si cand am sa ma fac mai mare/si pe doamna invatatoare/ca e frumoasa ca o floare))




Mass nr.13:

Esti frumoasa,versata,stylata,de baeti apreciata




Mass nr.14:

asa sunt eu unikta de baieti aprecita si de jdrente inviadiata asta e nu ai ce face mama alta nu mai face




Mass nr.15:

dap nu nu dau sts k sunt doar ale mele nu tresa vedeti voi tot




Mass nr.16:

buna




Mass nr.17:

Sunt invidiata de atatea zdrentze....care se uita in oglinda si se cred printzese............;x.....[georgy_georgyana10]....




Mass nr.18:

in bancutza de la sc am gasit o portokla ji pe coaka ei scria : te iubesc nu ma uita!!




Mass nr.19:

le doresc dusmanilor mei 3 masini in fatza casei :Salvarea,Politia,Pompierii




Mass nr.20:

am multe defecte in fatza unor zdrentze care se considera perfecte[x][x][x]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu