Mass-uri

Mass nr.1:

Am InVatAt Ca OrIcAt Mi`Ar PaSa MiE

AlToRa S`aR pUtEa Sa Nu Le PeSe...




Mass nr.2:

Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si ii voi face eu pe ceilalti 99 pentru tine.




Mass nr.3:

"Doamne, luminează-ne minţile aşa incàt să fim pe zi ce trece mai buni!".....la asta ar trebui să se rezume rugăciunile noastre,.... restul e cancan




Mass nr.4:

Prieteni falsi,....dusmani adevarati,....is la tot pasul:

ATENTIE,....NU-I CALCATI!!!




Mass nr.5:

Trec peste toate si tot cu un zambet, dar peste despartirea noastra, nu pot sa trec decat plangand.




Mass nr.6:

Si daca tot singurul lucru obligatoriu în viaţa asta e sa mori, în rest nimic nu-i „musai”,.....atunci, fratilor , faceti ce vreti, ce puteti,....ce simtiti...!!!




Mass nr.7:

Totusi.....trebuie sa iti fuga mintea un pic ca sa iti dai seama ca esti prost, si cand ti-ai dat seama de asta ai doua optiuni: Sa persisti in prostie si chiar sa te mandresti cu asta,.... sau sa vrei sa evoluezi.




Mass nr.8:

sa iubesti , e bine dar sa stii pe cine, sa nu spui iubit la orice tampit




Mass nr.9:

Oare sunt atatzia mancatori de rahat?

..............

Gata,....am obosit,...am renuntzat!.




Mass nr.10:

taci din gura ca-i mai bine.........si pentru mine si pentru tine




Mass nr.11:

hai... hai sa... hai sa ne... hai sa ne f... hai sa ne fu... hai sa ne furam timp pt un suc! :)




Mass nr.12:

Sa nu luatzi niciodata viata prea in serios,......oricum, nimeni n-a iesit din ea viu.




Mass nr.13:

esty cel mai tare ,esty cel mai cool sh my friend cel mai bun [;x]




Mass nr.14:

DND mangai porcu ..




Mass nr.15:

DND ...Ma plimb cu aspiratoru :)) :))




Mass nr.16:

E viatza mea.......shi sa nu-mi ceri s-o definesc!

Eu vreau sa mi-o traiesc!




Mass nr.17:

cum ma consideri




Mass nr.18:

1-Trebuie sa iti zic un secret...citeste 5

2-Esti grabit?...citeste 8

3-Esti foarte curios, nu-i asa?..citeste 9

4-Deci e asa....cred k e mai bine sa citesti 16

5-Eu nu am curaj,asa k citeste 17

6-Mi-ar placea sa-ti povestesc,dar e mai bine sa citesti 16

7-Iti povestesc,dar...citeste 2

8-E asa de simplu...asa k citeste 4

9-Nu fii nervos,e simplu...citeste 18

10-Inka nu, dar citeste 19

11-Ai obosit? relaxeaza-te...citeste 13

12-Deci am zis k....citeste 3

13-Esti foarte aproape de a afla...citeste 20

14-Psiu!!!Ai un profil super tare!

15-Esti nervos?...citeste 6

16-Tu ink nu ti-ai dat seama,asa-i?....citeste 12

17-Ah!!!Mi-e rusine....citeste 7

18-Nu stiu dak o sa intelegi....citeste 10

19-Citeste 11 cu calm si o sa stii...

20-Acuma iti povestesc..citeste 14 dar foarte incet..ok?

(pt. hi5) [mass]:)




Mass nr.19:

Urlă mârlănia-n tine și tu vrei să transmiți mesaje de mare finețe!




Mass nr.20:

CEA MAI TARE FAZA !!! 6 adevaruri in viata :

1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba .

2) toti idiotii incearca dupa ce citesc asta.

3) primul adevar e o minciuna.

4) zambesti acum pt ca esti un idiot.

5) vei trimite mai departe unui alt idiot.

6) inca mai ai un zambet pe fata ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu