Mass-uri

Mass nr.1:

care ma deranjeaza ii dau ignore ca ma uit la Inima de Tigan




Mass nr.2:

daca ai o problema si nu poti s-o rezolvi nu te descuraja lupta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x:x:x




Mass nr.3:

Vine Vime PRimavara SE DArama Toata SCoala Profi Zburda pe CAmpii HAi sa DAM headshot Copchi




Mass nr.4:

Nu uita k toti kre te iubesk..la un momendat toti te ranesk..




Mass nr.5:

[:)]Va invit la o excursie sooper tare:D^

[:)]cn vrea sa vina sa deie Buzz[!!!!!!]^

[:)]yo platesc tot~~[][]~~~^

[:)]inafara de: drum, mancare ji cazare[;))]^

`~`By Renii`~`




Mass nr.6:

Doua mere doua pere te iubesc,..

LA REVEDERE




Mass nr.7:

Suflete si inimi stiu si eu sa frang.....si-atunci, de ce doar eu sa plang?




Mass nr.8:

ai grija cum imi vorbesty, nu-ss facuta din zahar si dulceata,... sunt din angely si gheata;)

vot va rog, e sooper pt un sts, mi s-a mai zis




Mass nr.9:

nefericirea te poate coplesi chiar si in mijlocul paradisului




Mass nr.10:

Tata , tata a venit Craciunu ! E si mos Craciunu ? Nu e Fernando nebunu! :X {mass}




Mass nr.11:

tristetea......o biata stare sufleteasca in declin




Mass nr.12:

....Shy-akum....doza zilnica de ''te iubesc,te doresc,dute draku ca glumesc''...mai puteti?....ce sa facem, dak' asa stim, asa simtim,...




Mass nr.13:

buna.........boule.............am fost ieri la scoala iar profa de romana mi-a dat o tema nebuna iar aia de mate mi-a dat de adus un o la masa............la chimie un magar faceparte din armasar la fizica..................nu mai zic ca de da sa facem 1000 de flotari!!!!!!!!!!!!!!!!!11Sa nu va duceti la scoala ca dauneaza grav sanatati!!!!!!!!!!




Mass nr.14:

tareeeeeeeeeeeeee




Mass nr.15:

mass nu mass mass nu mass mass nu mass

ia spuneti voi ce am scris eu aici

uite ce am scris

massuri massuri

uite massul asta

si prostul asta

cum citeste massul asta

tr mai departe




Mass nr.16:

Dca as fi apa nu miar trebui ......daca as fi foc nu miar trebui caldura :P iar daca am fi impreuna nu miar trebui nimik:*::*:*




Mass nr.17:

Tu crezi k lumea a-nceput

Si s-o sfarsi cu tine?

Sa faca toti doar ce vrei tu,...

Sa-ti fie tie bine???

.....




Mass nr.18:

stau shi ma gandesc,... cum ar fii oare,..s-avem poze din viitor?




Mass nr.19:

Uneori facem greseli in viata, dar o greseala mai mare, odata facuta nu stii daca se mai poate repara asa usor,....deci mai bine stai in banca ta pana nu e prea tarziu!




Mass nr.20:

Dispari din fata mea!!!

Oamenii k tne imi provoak numai sila!!!*{*}*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu