Mass-uri

Mass nr.1:

Pentru toti cei care ma irita......va spun o vorba:

GURA MICA!




Mass nr.2:

Sst o floere, st un crin, st parfumul cel mai fin, st o floare-a diminetii dupa care mor baietii.




Mass nr.3:

Mereu ne dorim certitudini si nu indoieli,....dorim sa obtinem ceva dar fara sa-ncercam,....fara sa riscam;....ori asta nu se poate!




Mass nr.4:

DND Frate, dnd e dnd si eu iara va urez un mass si un brb




Mass nr.5:

N-atzi invatzat k lumea nu-i ,,ca lumea'',....k ,,lumea-i rea''?

...k trebuie sa va-agitatzi ,

deasupra ei cumva sa rezistatzi???




Mass nr.6:

Alergam k fraerii dupa fericire pana departe,......cand e mult mai ushor doar sa intindem mana spre cel de langa noi!




Mass nr.7:

M-ai fascinat ku normalitatea ta shokanta!




Mass nr.8:

cel iubit isi bate jok iar cel ce iubeste sufera




Mass nr.9:

Ma kredeam AS, da'....la primul pas,

realitatea ini da peste nas!




Mass nr.10:

cel care minte minte in continuare si nu se opreste pana ce nu moare




Mass nr.11:

Am vrut sa fiu pe placul tuturor,

De prieteni multzi sa ma-nconjor;

Da’.....voi mi-atzi blocat calea de acces,

K’ m-atzi iubit din interes!




Mass nr.12:

Ku mai putzina prostie,

Shi-o doza de nebunie,

Ajungi DEPARTE;

La naiba de carte!




Mass nr.13:

intotdeauna pregatita pt raul care vine, intotdeauna fericita daca treaba merge bn




Mass nr.14:

Nu citii tot mesajul vei patii ceva.Eram sigur ca inca vei citi daca mai citesti te bat.Maine vin pe la tn




Mass nr.15:

Daka'i jti.......dar d unde sa jtii......eu nu'ti zic....dar daka citejti vei afla.....eu iti propun sa nu citejti....tu inka mai citesti nu'i aja.......nu mai citi.....k daka'i jti nu ai mai citi dar hai k'ti zic...jtii.......dar vrei sa jtii citeste in continuare.....eu iti zic sa te oprejti k pun pariu k nici macar nu ai facut o pauza din toate astea,--..tu chiar credeai k iti voi zice vreun cv???




Mass nr.16:

Lasa-tzy destynul sa lukreze,.........shy dujmanyy sa SE

devoreze!




Mass nr.17:

Vrei faima,...recunoastere?......Stii ca poti devenii inscriptie si fara sa fii pus la zid?




Mass nr.18:

Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

la revedere

Liste de id-uri pline!......




Mass nr.19:

STATUSURI MULTE SI DESE,....

DIN TOLBA UN PREMIU IESE!




Mass nr.20:

Dusuri reci de realism,…

Sa-i scapam de vedetism! )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu