Mass-uri

Mass nr.1:

dak nu vrei un mass pe gat taky siasculta la cety spun nu mai da mass de tampity...despre profe si bandity ya mai tacy o leaca acum ca de nu mass o sa ai...pe foond iesity:))




Mass nr.2:

...




Mass nr.3:

te iubesc sa moara mata, ma iubesti sa moara tacto , ne iubim sa mori u !!! scz de mass pt DND ;))




Mass nr.4:

Te iubesk pe tine cum nu iubesk pe nimeni alcineva...Tu nu stii...si nepasator treci pe langa mine si nu vezi ka eu incerk sa iti arat ca tin la tine...Asta e se pare ca norocul nu e de partea mea...:(




Mass nr.5:

tedi are pentru tine... antrax, droguri si toxine :)):))




Mass nr.6:

Cât tii la mine? 0%1% 2% 3% 4%5% 6% 7% 8% 9% 10% 11% 12% 13% 14% 15% 16% 17% 18% 19% 20% 21% 22% 23% 24% 25% 26% 27% 28% 29% 30% 31% 32% 33% 34% 35% 36% 37% 38% 39% 40% 41% 42% 43% 44% 45% 46% 47% 48% 49% 50% 51% 52% 53% 54% 55% 56% 57% 58% 59% 60 % 61% 62% 63% 64% 65% 66% 67% 68% 69% 70% 71% 72% 73% 74% 75% 76% 77% 78% 79% 80% 81% 82% 83% 84% 85% 86% 87% 88% 89% 90% 91% 92% 93% 94% 95% 96% 97% 98% 99% 100% sorry de mass lam pr si yo.........




Mass nr.7:

Nu mai fuma tigari kent ,ca te lasa ipotent




Mass nr.8:

Un vis de odinioara au fost clipele petrecute impreuna dar s-au sfarsit ca si cum se strecoara petalele unei flori asa s-au dus si acele clipepline de bucurie dintre noi doi!Uita-ma si vei vedea ca drumul vietii tale si al destinului tau iti va fi mult mai fericit!eu am sa ratacesc prin lumea asta iar tu vei rade poate printre lacrimi!Atinge-ma din amintirea frumuoslui trecut asa cum ai arunca o floare cuun neplacut chip vestejit dintr-un buchet de florii!De ti-am gresit ceva iarta-ma de m-ai iubit uita-ma!!!Nu are nici un rost sa mai rascolim din acele amintiri deoarece le-a dus vantul pe alei razlete...A venit momentul cand negura uiatrii si-a revarsat undele peste bratul fericirii inimei noastre!!Ultima rugaminte:asculta vantul




Mass nr.9:

deci....am sa incep sa va spun o poveste frumoasa.......................nui asa ca e amuzant??=))




Mass nr.10:

Fiecare cadere ma face mai puternica .. fiecare tradare ma face mai tare .. .....vezi,....incearca-ma shi-n continuare...!




Mass nr.11:

Yo nu pot sa kred in tine! De fapt...nici in myne nuj dk mai krd...:-|




Mass nr.12:

Haiiii, ...sa nu exageram cu partea partea roz a lumii si oamenilor ei.....sa nu ne hranim cu iluzii!




Mass nr.13:

ce rost mai are sa te chinui sa pari emancipat?

oricum,....viatza asta-i de rahat!




Mass nr.14:

Glumeste in iubire dar nu iubi in gluma k cel ce te iubeste glumind te paraseste.




Mass nr.15:

Ignorati prostia,...

asa va faceti datoria!




Mass nr.16:

K sa potzi sa existi,....tre' sa fii mereu pe faza,

Altfel,....is multzi kre vor sa te faca varza!




Mass nr.17:

nu te pune ku prostu'........k fuge pana moare...




Mass nr.18:

vin=sex....sex=SIDA....SIDA=moarte....moarte =inmormantare....deci nu mai bea vin!:))




Mass nr.19:

Ia ,,vazelina'' pentru creier;....o vand la kg;........ia sa-tzi ajunga,..........sa mai dai shi la altzii!




Mass nr.20:

1.Deschide ` 0chii` ´º .. Fa 0 mica anAliza ´º .. O sa afli` intr'0 ` zi ´º .. Ca ti-Ai dat ` priEtena` pentRu ce?







2M`au privit ceilalti cu dispreţ, lipsă de respect , dar le`am bagat cuiu`n inimă ca să le rămân în suflet





3““.•°•°baietSi k tne gaSeSc peSte tot potSi Sa pleci,ma doare`n cot hai bye`bye ramai cu bne p.s: vezi k`ntreaba ‚’’fetele’’ de tne





4Am cerut de la viață mai mult decât a oferit și-am știut s-o fac să-mi dea ce mi-am dorit





5Mai mult momente neplacute .. erau clipe cand toate te enervau, sau, seri in care nici macar tigarile nu te mai calmau





6 Fetele sunt fete, si baietii sunt sa fie, ca poa’ sa-ti spuna te iubesc, gandinduse la cn stie, sa se uite frumos..imaginandu-si..........cine stie !...



7Sh t0tusi, nu`s eU o tarfa d` mata k sa`tsi spun c` sa fki .. Da nici pr0asta kre sa`tsi permita k in viatsa ei s` te bagi



8Am capu in nori, si norii ii am in gluga - Daca se ia unu de mine, tac si'o iau la fuga .. Am facut prea multe, dar totusi prea putine -Daca am 2 fetze, pe care mi'o stii mai bine



9Hey ! .. nu fii tampita .. ma uit la tine si vad ca nici mata n`a fost o femeie deosebita





10Am un vers care mi-a marcat copilaria: "Viata e un copil, iar noi suntem jucaria''



11Aveam karactere...imbibate-n orgoliu, de asta acum momentelor de vis le purtam doliu



12Sunt o micuţă fetiţă şi ţip de pe covor...>>Uite,zbor peste tarfe si parerile lor!>>.”



13Cei ca tine ma urasc findca nu stiu altceva, daca as fi David Copperfield ai disparea .



14Ai Grija De Tn Sau Mai Bn Ai Grija De Tarfa Ta Ai Grija De Ce`o Sa Faca, Q Cn Pleaca ) Ai Grija De Tarfa Ta Sa Te Doara Inima Knd Te Uiti La Poza Mea





15Lacrimi nu o sa mai curga pe obrazul meu . da-i in mortsii masii pe cei care mi-au vrut rau ! `



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu