Mass-uri

Mass nr.1:

Iubeste`l ca sa te iubeasCa;;).!




Mass nr.2:

Tu:Ceao,Ce mai faci?

Eu:Bine DnD

Tu:Ok,Da ce faci?

Eu:DnD,Nu stii ce-i aia?

Tu:Ba da da,Ce faci?




Mass nr.3:

iubire(pt football)=iubire(pt minge)=cariera(footbaalist)




Mass nr.4:

B--- Baiatule

O--- Oglinda

G--- Geloziei

D--- Dramatice

A--- Are aici

N--- Numai BOGDANI




Mass nr.5:

You say Justin Bieber-I say ACDC

You say Miley Cyrus-I say Led Zepplin

You say T-Pain-I say Guns N Roses

You say Kanye-I say Metallica

You say Pink-I say Iron Maiden

You say Hip Hop-i say shut the fuck up

You say Pop-I scream Rock!!

You say hanah montana-i punch you in the face

92% of teenagers have turned to Hip Hop and Pop.If you are part of the 8% that still listen to real music,copy and paste this message to another 5 videos.DONT LET THE SPIRIT OF ROCK DIE!




Mass nr.6:

un om sa aruncat de la bloc k la parasit nevasta scz de mass :((




Mass nr.7:

hai la schi.nu sunt acasa.hai pe mes.mananc la masa.dahai dracului undeva ca m-a puca iarna grea




Mass nr.8:

A VENIT SCOALA ....PARCA ESTE DOAMNA....CU FUSTITA VERDE ....LACRIMA SI-O PIERDE...OARE CE SA FAC....SO SCOT...SO FAC PRAF?NU NU NU...MAI BINE...TE IUBESC NUMAI PE TINE




Mass nr.9:

Ai curaju sa raspunzi ? daca te-as........saruta din senin cu ce m-as alege? 1) un pumn 2) o palma 3) cu un alt sarut....da-l mai departe....sa vezi...cu ce te alegi ... )[ skz` d ma$$`]) raspuns obligatoriu




Mass nr.10:

Ultima ştire din Irak: كأننا عشرون مستحيل في اللّد ، والرملة ، والجليل هنا .. على صدوركم ، باقون كالجدار وفي حلوقكم ، كقطعة الزجاج ، كالصبّار وفي عيونكم ، زوبعة من نار.. هنا .. على صدوركم ، باقون كالجدار نجوع .. نعرى .. نتحدى .. ننشد الأشعار ونملأ الشوار ....nici mie nu imi vine sa cred ce s-a intamplat\' :|




Mass nr.11:

RUGAM BOII SA NU MAI TRIMITA MASSU-RI




Mass nr.12:

nimeni nu poa` sa ma schimbe,asha am sa fiu mereu, un DERBEDEU.am numai femei in kap mereu pt k eu iubesc bautura shi bairamu` da mai mult iubesc cu...le shi banu`




Mass nr.13:

ce bine e cand totul e mai bine dacat binele care este cel mai bine...




Mass nr.14:

Anul 1981: 1. Printul Charles se casatoreste. 2.Liverpool castiga Cupa Europeana. 3.Papa moare. Anul 2005: 1Printul Charles se casatoreste. 2.Liverpool castiga Cupa Europeana. 3.Papa moare. CONCLUZIE: Daca Printul Charles se mai casatoreste odata si Liverpool ajunge iar in finala ar fi bine sa-l anunte cineva pe Papa...




Mass nr.15:

CINE NU TE IUBESTE ASA CUM ESTI .....SA STII CA NU TE MERITA




Mass nr.16:

Foaie verde si-o lalea,

Profii naiba sa ii ia

Foaie verde tufanica,

Astia creieru ne strica

Foaie verde liliac,

Profu e aurolac

Foaie verde ghiocel,

Diriga-i ca un purcel

Foaie verde hop-si-asa,

Asta-i viata-n scoala mea!!!:)))))))))




Mass nr.17:

Imi place de o fata..dar ea este prietena mea...o iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni..si as vrea sa-i spun sa nu mai trim￿
capritza si.a cumparat si ea casa noua.. a moderniza.to.. si.a pus termopane, gresie... la un moment dat le spune iezilor: eu am plecat la piata.. cand e sa vin sa deschideti usa numai cand auziti sug lapte.. in fine pleca capra.. si lupul ascuns deoparte afla parola.. si bate la usa.. iezi: parola.. Lupul: sug lapte.. dar Iezii: sugi p**a ca mi-am pus vizor:)):)):)):D




Mass nr.18:

Poezie macabra

Afara-i frig si inorat

In saba arde mama

De lustra tata-i atarnat

Iar eu ma tai cu lama.



Pe jos stau fratii mei intinsi

Sunt morti de-o saptamana

In putrefactie au intrat

Si nimeni nui aduna.



Si sora mea cu ochiul scos

Se zbate intr-o lada

Alt frate sta intins pe jos

Co barda-n fipta-n spate.



Nevasta atarnata

De-o creanga in gradina

O cioara ii ciuguleste fin

Din inima si splina.



In frigider in pungi de-un kil

Sta relaxat bunicul

Din bunica a ramas

Degetul si buricul.




Mass nr.19:

H.....Ha.....Hai......Hai s.....Hai sa........Hai sa n.......Hai sa ne......Hai sa ne f....... Hai sa ne facem timp sa vb impreuna.... .......(te gandeai la prostii uh??)scz de mass




Mass nr.20:

(TRIMITE MAI DEPARTE)

COMPANIA ANTI-MASSURI:Va multumesc tuturor celor care trimiteti mass-uri,datorita voua acum am:

-34.000 de ani de ghinion

-n-o sa am noroc in dragoste(asta doar ca n-am trimis cateva 10.000 de mass-uri)

-o sa-mi moara mama de 66 de ori

-o sa-mi inchida messengerul de 20.000.000 de ori ca n-am trimis un mass

-n-o sa mai tina Dumnezeu la mn

-n-o sa fiu sarutat(a)daca nu sunt cu mana pe mouse

-Dumnezeu n-o sa mai deschida nu stiu care poarta a infinitului etern

VA MULTUMESC MULT PENTRU TOATE ASTEA(SI DOAR CA NU V_AM TRIMIS VOUA MASS-URILE ASTEA IDIOATE DESPRE DRAGOSTE,BANI SI NOROC)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu