Mass-uri

Mass nr.1:

nhjjjhhmnbhjghjgbnbhj




Mass nr.2:

I HaTe ScHoOoOol.......Da MaI DePaRtE DaK Nu EsTi ToCiLaR....!!!!!




Mass nr.3:

wa tampiti si andicapati nu mai dati masuuri ca ma enervati




Mass nr.4:

Frateee, lasa-te purtat de curent, dak vrei sa te mai scalzi shi a doua oara in acelashi rau!




Mass nr.5:

Foaie verde de bujor ai dat mass tiam dat ignore




Mass nr.6:

￿
CEA MAI TARE FAZA !!! 6 adevaruri in viata :

1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba .

2) toti idiotii incearca dupa ce citesc asta.

3) primul adevar e o minciuna.

4) zambesti acum pt ca esti un idiot.

5) vei trimite mai departe unui alt idiot.

6) inca mai ai un zambet pe fata ...




Mass nr.7:

Ma enervezi k esti fitoasa,

Tu te crezi cea mai frumoasa,

Ia nu mai fi intepata!

Te lauzi k esti bogata?



Satusul asta este pt toti cei kr au trekt prin greutati si kr s-au saturat de toti fitosii si de copiii "de bani gata"! Tot ce am scris e din suflet si nu trebuie neaparat sa-mi dati dreptate pt k yo stiu dja k am.Toti cei kr simtiti acelas lucru, votati!




Mass nr.8:

m-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc la scoala mirecuri dar cand am vazut joi ca vine vineri m-am gandit ce dracu sa caut la scoala sambata cand duminica e zi libera Respectati programul




Mass nr.9:

intr-o zi se intalnesc dragostea si prietenia.

DRAGOSTEA intreaba PRIETENIA: dak yo exist u ce rost mai ai?

PRIETENIA raspunde... k sa aduc un zambet acolo unde u ai lasat o lacrima.....




Mass nr.10:

Jos cu hi5! Moarte si demolare serviciului online de agatzat! Ciuma s-a propagat repede in ultimii 2 ani si orice pustanel de 12 ani poate sa o agatze pe una de 30 de ani, datorita celui mai bun serviciu de ?taraba a idiotilor?. Pe taraba se expun, de la penisuri de manelisti, la poze cu florile din gradina vecinului. Virginele se dau in stamba cu poze cu ciorapi plasa, sperand sa prinda in plasa lor vreun deflorator, care sa le dea iubire. Baietii cu cosuri si cu antebrat obosit se rup in poze dark, in the park, Linkin Park, cu tricouri care mai de care mai obosite si gaurite. Filmulete, poze, melodii, un univers intreg este expus pentru ca tu, ala care navighezi, sa ?cunosti? o persoana care in viata reala nu va fi niciodata decat un 1% a ceea ce vezi acolo si restul de 99% lame




Mass nr.11:

iubirea e frumoasa




Mass nr.12:

In loc de ganduri bune,

Am avut ganduri rele.

In loc de fapte bune,

Am fakt fapte rele.

In loc de multumiri,

Am avut dezamagiri.

Si in loc de trandafiri,

Am primit spini.



StAtUsUl AsTa EsTe PeNtRu Toti CeI CeI CaRe Au TrEcUt PrIn MuLtE NeCaZuRi Si InCeRcArI GrEle Si CaRe Au LuPtAt PaNa La FiNaL. Pe ToTi AcEsTiA, Va RoG Sa VoTaTi!




Mass nr.13:

Da mai departe si cine crede k esti frumoasa/frumos sau simpatic/a iti va da buzz!!! ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? am emotii




Mass nr.14:

tema rea din clase piara

piara tezele din tara

intre noi sa nu mai fie

decat spor si galagie




Mass nr.15:

Cand spui DA,...imagineaza-tzi frate,

k vei avea shi o responsabilitate!




Mass nr.16:

Cum se reconoaste un rocker:

1.Rockerul poarta un tricou negru cu moarte pe el.

2.tot timpul vorbeste despre moarte si droguri.

3.vorbeste rar si inceeeet.

4.nu are chef de viatza.

5.nu ar stii ce e frumusetea nici de l-ar lovii in fatza!!

Vote pls:D




Mass nr.17:

nu mai dati mass-uri tampite ca dau shi yo ignor




Mass nr.18:

Nu te mai plange ca esti invadat de massuri. Pentru asta exista Ignore. Recunoaste, totusi, ca sunt unele massuri care chiar trezesc emotii intense: mori de ras sau plangi in hohote. Si cum farmecul vietii sta in intensitatea ei, sa profitam de orice emotie.




Mass nr.19:

1000 sa te priveasca, 100 sa te doreasca, 10 sa te vrea, 1 sa te ia!




Mass nr.20:

dute tare ...vino lent...pentru mine n-ai talent..te dobor dintr-o miscare ...ca sunt fata cu valuare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu