Statusuri in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Ieri dormeam,azi dorm iar.dar cand dormeam la tn ma gandeam




Statusuri in versuri nr.2:

Visam la tne zi si nopte... visam doar sa te am aproape... de lumea mea departe u erai... si eu plangeam si u radeai... in somn vedean qm sarutai pe alta... knd ma trezeam eu sfidam soarta... credeam k ma ubesti aja sp dar eu plangeam si u radeai... Azi eu pe tne nu te vreau aproape... am inteles vei fi mereu departe... domol s-a dus vremea ubire cand eu plangeam si u radeai... Sa itzi amintesti q dor si cu rusine... radeai de o inima ce te-a ubit pe tne... k am sa te-astept vesnic asa credeai dar eu radeam si u plangeai :X:*




Statusuri in versuri nr.3:

Esti mereu visul meu...Orice ar fi te voi iubii mereu




Statusuri in versuri nr.4:

te iubesc

te doresc

dute,,draqu ca glumesc,,




Statusuri in versuri nr.5:

.Am sufletul necajit

Fiindca azi m-a parasit

Tot ce in lume am iubit (am iubit)

Mi-a plecat jumatatea

Ce simteam ca ma iubea

Si adesea imi spunea

Esti viata mea




Statusuri in versuri nr.6:

"Am vrut la clipa despartirii o amintire sa-ti ofer;

Am cautat in viata mea, dar totul pare efemer.

Am vrut sa-ti daruiesc speranta, insa stiam ca va durea

Caci speri mereu, si-ntr-un final te frange dezlegarea grea.

Aveam in fata si iubirea, sa ti-o fi dat as fi putut

Insa s-ar fi sfarsit stiu bine, si asta iar ar fi durut.

Sa-ti dau tacerea si uitarea era posibil, stiu precis

Insa uitand valori in viata, esti ratacit intr-un abis."

annaelli.hi5.com




Statusuri in versuri nr.7:

daca mata iti spune vreodata ca vagabontzi te invata sa bei linisteste-o spunandui mama io ii invat pe ei




Statusuri in versuri nr.8:

daka ma iubesti dovedestemi si lasama sa mor




Statusuri in versuri nr.9:

IUBIM CU TOTI 2 CULORI...2 CULORI FERMECATE...NE-AM INTORS IN GALAXIE...FORTZA STEAUA STRIGAM TARE




Statusuri in versuri nr.10:

cine mai bn k mn te-a inteles mereu,mereu dak nu eu at cn a stiut knd ti-a fost greu?




Statusuri in versuri nr.11:

Suntem copii si ne iubim

De acasa am plekt

In lume noi am vrut sa fugim

Am juratt ..

De parinti nu mai vrem sa stim

Nu ne`au inteles

Iubirea noi ma vrut s`o impartim

Am aleess ..




Statusuri in versuri nr.12:

viata ca la timisoara nu gasesti in toata tare




Statusuri in versuri nr.13:

Aaho,aho copil

Drag sati iar

La taifas ce insemna

Asta sa nu te culci can

Mama ttaa iti spune cv

Naam mai vazut

Aasa ceva!!!:P:P:P




Statusuri in versuri nr.14:

foaie verde mighirean

esti mai prost ca un borcan :))




Statusuri in versuri nr.15:

DnD ma Joc Cu Vecina !!..




Statusuri in versuri nr.16:

o,baba nenorocita

tare mai esti uh hodorogita

si de cand nu te`am mai vazut

multa vreme a trecut

dar d cand am plecat

deja te`am si uitat




Statusuri in versuri nr.17:

Iarta-ma mama k eu prea repede ma-m dus si pozele mele in rama tu le-ai pus




Statusuri in versuri nr.18:

Foaie Verde De Liliac Profu' E Aurolac!




Statusuri in versuri nr.19:

As vrea inca odata,

In bratze sa te strang,

Sa sper din nou ca tu..

O sa ma ai in gand...

Sa pot spera ca soarele,

Va arde inca-odata,

In viatza mea cea deseori...

Neluminata...

Si as mai vrea iubire,

In noptzi pustii si reci,

Sa fi mereu cu mine,

Sa-mi spui ca ma iubesti...

Si sa nu ascultzi de oameni,

Sa ne iubim atat de mult,

Sa nu ne mai desparta nimeni...

Sa uitam de trecut...



By IoAnItZa...




Statusuri in versuri nr.20:

Cea mai tare zi din viatza E atunci cand Nu ai scoala Cea mai tare zi din scoala E atunci cand nu invetzi Si cand vine profa-n clasa Sa te plangi ca iei un 3=)) by ale T



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu